Gjest Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Vi har så så mange slike ting. Instant kakao, kaffe, supper, lee nudler. Hvorfor går det ikke an å lage unger fortere??!!! jeg er bare i uke 8 og drit lei. og kvalm!! Jeg blir kvalm når jeg er sulten, og kvalm når jeg er mett. Og kostholdet mitt er ikke noe å skryte av når det er tilfeldig hva jeg klarer å spise. Og så blir jeg kvalm når jeg lager mat, så jeg må ta pause. jeg vil ha instant baby! *snerr*
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 He he Vel, du vet at maten som tar litt tid å lage og som du lager fra bunnen av smaker mye bedre enn ferdigmaten, og maten som man bruker litt ekstra tid og kjærlighet på å lage smaker aller aller best, så får vi vel bare bruke den tid det tar på å lage den perfekte baby God bedring, håper kvalmen gir seg så du kan nyte å gå gravid!!
Gjest Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Jeg fikk i meg skikkelig mat i går kveld rett etter denne "hendelsen", ting ble adskillig bedre når jeg fikk opp blodsukkeret. Og kvalmen gikk over og jeg fikk lagt meg. jeg er blid nå! =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå