fumlis og skrikerungene Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 I denne omgang. Kommer til å gå lenge uten pc nå Kommer til å få abstinenser og det som verre er. DIB-avhengighet er ikke til å spøke med. Jeg har vel ikke gjort store inntrykket her, men det er mange av dere her inne på krangle jeg kommer til å savne. *snufs*
Gjest Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Goodbye England's Rose may you ever grow in our hearts. You were the grace that placed itself where lives were torn apart. You called out to our country, and you whispered to those in pain Now you belong to heaven, and the stars spell out your name And it seems to me you lived your life like a candle in the wind; never fading with the sunset when the rain set in. And your footsteps will always fall here, along England's greenest hills; your candle's burned out long before your legend ever will. Loveliness we've lost; these empty days without your smile. This torch we'll always carry for our nation's golden child. And even though we try, the truth brings us to tears; all our words cannot express the joy you brought us through the years. Goodbye England's rose, from a country lost without your soul, who'll miss the wings of your compassion more than you'll ever know.
danieI Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 mr al righty? hehe ål raiti denn baj baj ok!! all righty then, bye bye
fumlis og skrikerungene Skrevet 19. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2008 Haha:) Høres ut som jeg skal dø
Gjest Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 Da sees vi snart=) Kan ta med laptoppen jeg så kan du få løpe over dib litt hehe=)
Cat.68 Skrevet 19. april 2008 #9 Skrevet 19. april 2008 men, men hvordan ble dt med møtet i Oslo da????
fumlis og skrikerungene Skrevet 19. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 19. april 2008 Hehe:) Ja, det kan du vel tenker jeg. Gleder meg ihvertfall veldig til å møte deg;)
fumlis og skrikerungene Skrevet 19. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. april 2008 Det lurer jeg på også... Jeg er klar jeg tror jeg;)
The most famous Ludder Skrevet 19. april 2008 #12 Skrevet 19. april 2008 snufs... hvor lenge blir du borte?
fumlis og skrikerungene Skrevet 19. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 19. april 2008 Alt for lenge... ;(
Gjest Skrevet 19. april 2008 #14 Skrevet 19. april 2008 Jeg vet. Jeg er så morsom. Jeg sang til og med sangen høyt for deg.
fumlis og skrikerungene Skrevet 19. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 19. april 2008 Ønsker du at jeg skal dø,liksom? Hæ hæ hæ?
Gjest Skrevet 19. april 2008 #16 Skrevet 19. april 2008 Jepp. dette skal bli artig lell.....da slenger jeg minsten på ryggen i en babybjørn også raver vi oslo rundt=) med laptoppen i hendene=)
fumlis og skrikerungene Skrevet 19. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 19. april 2008 Hihi;) Ja dett kan bli et artig syn! Tror jeg bare tar med eldste.. Blir så mye kav med minsten.. Men vi får se;)
Gjest Skrevet 19. april 2008 #18 Skrevet 19. april 2008 Nei, jeg elsket Diana. Benyttet bare anledningen til litt mimring samtidig som det passet seg med en slik sang.
fumlis og skrikerungene Skrevet 19. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 19. april 2008 Den er jo fin....
Cat.68 Skrevet 19. april 2008 #20 Skrevet 19. april 2008 Men, men send mob nr ditt eller noe på Pm da så kan jeg kontakte deg når jeg er i byn? ok?
fumlis og skrikerungene Skrevet 19. april 2008 Forfatter #21 Skrevet 19. april 2008 Det skal jeg gjøre;)
fumlis og skrikerungene Skrevet 19. april 2008 Forfatter #25 Skrevet 19. april 2008 Tusen takk;) Gleder meg ikke akkurat....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå