Gå til innhold

Da takker jeg for meg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

I denne omgang.

Kommer til å gå lenge uten pc nå:( Kommer til å få abstinenser og det som verre er.

DIB-avhengighet er ikke til å spøke med.

Jeg har vel ikke gjort store inntrykket her, men det er mange av dere her inne på krangle jeg kommer til å savne. *snufs*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Goodbye England's Rose

may you ever grow in our hearts.

You were the grace that placed itself

where lives were torn apart.

You called out to our country,

and you whispered to those in pain

Now you belong to heaven,

and the stars spell out your name

 

And it seems to me you lived your life

like a candle in the wind;

never fading with the sunset

when the rain set in.

 

And your footsteps will always fall here,

along England's greenest hills;

your candle's burned out long before

your legend ever will.

 

Loveliness we've lost;

these empty days without your smile.

This torch we'll always carry

for our nation's golden child.

 

And even though we try,

the truth brings us to tears;

all our words cannot express

the joy you brought us through the years.

 

Goodbye England's rose,

from a country lost without your soul,

who'll miss the wings of your compassion

more than you'll ever know.

 

Skrevet

mr al righty? hehe

 

ål raiti denn baj baj

 

ok!!

all righty then, bye bye

Skrevet

Haha:) Høres ut som jeg skal dø

Skrevet

Da sees vi snart=)

Kan ta med laptoppen jeg så kan du få løpe over dib litt hehe=)

Skrevet

men, men hvordan ble dt med møtet i Oslo da????

Skrevet

Hehe:) Ja, det kan du vel tenker jeg.

Gleder meg ihvertfall veldig til å møte deg;)

Skrevet

Det lurer jeg på også... Jeg er klar jeg tror jeg;)

Skrevet

snufs... hvor lenge blir du borte?

Skrevet

Alt for lenge... ;(

Skrevet

Jeg vet. Jeg er så morsom. Jeg sang til og med sangen høyt for deg.

Skrevet

Ønsker du at jeg skal dø,liksom? Hæ hæ hæ?

Skrevet

Jepp. dette skal bli artig lell.....da slenger jeg minsten på ryggen i en babybjørn også raver vi oslo rundt=) med laptoppen i hendene=)

Skrevet

Hihi;) Ja dett kan bli et artig syn! Tror jeg bare tar med eldste.. Blir så mye kav med minsten.. Men vi får se;)

Skrevet

Nei, jeg elsket Diana. Benyttet bare anledningen til litt mimring samtidig som det passet seg med en slik sang.

Skrevet

Den er jo fin....

Skrevet

Men, men send mob nr ditt eller noe på Pm da så kan jeg kontakte deg når jeg er i byn? ok?

Skrevet

Det skal jeg gjøre;)

Skrevet

*bæljer*

 

So long!

Skrevet

God tur da!

Skrevet

Tusen takk;) Gleder meg ikke akkurat....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...