Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Nei, og neppe.

Skrevet

Det hadde sikkert være moro om jeg hadde vunnet et par mill!!

Skrevet

Jeg elsker Bingo. Men aldri fått dratt meg ned på ekte bingo sånn egentlig....

Skrevet

Jeg har heller aldri spilt sånn ordentlig bingo!! Ser for meg sånne småfeite sugger med sneipen i kjeften, så da hadde jeg vel i grunn glidd rett inn;) Hahaha!! Nå var jeg morsom nå!!

Skrevet

De har Bingo på Kløfta. Rett ved Rema eller no'. Kanskje Rimi? Usikker.

Jeg hadde passet godt inn sjæl:)

Skrevet

Hehe, erre bingo her assa?? Cool!! Bare rulle opp håret med noen hårruller da og finne frem rullings så er jeg klar!!

Skrevet

JA! Det er faktisk det. I hvert fall ifølge kilden min... :P

Jeg joiner deg jeg!

Skrevet

Har de det her..??

Jasså, kom en dag så drar vi dit a!

Skrevet

Hoho da blir vi nok et lækkert par!!

Skrevet

Hahaha! Du har erfaring med lotto elelr vålis?

Deg, meg og Kætti på Bingo?`

Hvem tror dere passer best inn?

Skrevet

bingo kan være morsomt om det gjøres i den virkelige verden.

husker at vi spilte mye bingo i min blå undom. reglen var at alle gevinster skulle brukes på sexleketøy. utaftlig festlig for fjortiser. jeg vant aldri, det sies at man enten har hel i kjærlighet eller slipp. men jeg har vist ikke fått en dritt... haha

Skrevet

Haha håper ikke jeg er den som glir rett inn i hvertfall!!! Tror jeg har en ganske riktig bilde av deg i hodet mitt, Rotta;) Men du bommer nok TOTALT på meg!!!

Har du bodd lenge her Vålis?

Skrevet

Nei, man vinner jo ikke. Før synes jeg det var hyggelig når man så på lottotrekkningen og de som ble oppringt ble så glade. Nå tenker jeg bare de kan brenne i helvete.

Øl-Bingo er gøy.

Skrevet

Nja, mer poker..

Men bretter opp erma for å kunne vinne penger, uansett hva det er ;o)

Jeg passer garantert best inn..!!

Der kommer jeg: Trønder, vålerengafan, pokerbabe og sigaretten i kjæft´n.

Garantert.

Skrevet

Siden februar!

Bor ved fengslet:p

Ved de gule rekkehusblokkleilhetene ;o)

Fast inventar på Rema hver dag mellom 15-18 engang. Men kun der i 15min. ;) hehe

;)

Jeg går og plukker varene, Daniel spiser på ett brød og samboeren er stressa..

Jadda....

Skrevet

Ja, men da har vi en date... Nei, jeg tror bildet mitt av deg er ganske så riktig jeg Kætti:p Hvordan er ditt av meg liksom? Jeg passer uansett ikk på bingo!

Skrevet

Okay, hender jeg går tur med trollungen rundt fengselet der.

Handler en del på rema jeg også, men er det stort sett litt tidligere da.

Men flyttet ikke du inn i et hus litt oppi gokk for en stund siden? Mener jeg så på en link og greier på et hus du skulle leie... husker jeg helt feil da?

Skrevet

Ja det tror du vel det:P

Hehe, jeg ser for meg at du er litt sånn fjortiss i klesstilen da, men at du er slank og veltrent. Innbiller meg at du har blå øyne og langt lyst hår. Tror du er ganske lav, litt sånn petite:) Nå er jeg sikkert heeeeeeeeeeeelt på jordet!!

Skrevet

Haha, dævver!

Fjortis i klesstilen? Det har jeg aldri vært faktisk. Det er det SISTE jeg ville kalt klesstilen min:p Men den er nok veldig motebevisst:p

Alt annet er helt riktig, foruten det viktig faktum at jeg IKKE er blond, og IKKE har blå øyne:p

Du derimot er litt rund, går i joggesko, en litt stygg olabukse, en enkel billig topp, håret rett ned, med litt fall, evt. i en strikk.... Og du er litt sånn typisk mamma:p

Skrevet

Da får du se etter et sjarmerende troll som sier HEI til alle han ser ;o)

Joooda, jeg gjorde jo det. Men så presterte typen å miste jobben 14jan (jeg flyttet dit 06.jan) så da pakket vi sakene i hui og hast og flyttet..

Skrevet

Hehehehe, rund og rund fru blom:) Definer rund da.. Joda, jeg har en 4-5 kilo for mye, men i følge bmi'en min så er jeg normalvektig. Har krøller og nesten alltid håret i hestehale. Stygg olabukse.. tja, den er kanskje litt sliten;) Går stort sett i jeans og høye støvletter og liker ensfargede topper fra vero moda:)

Tror ingen hadde kalt meg en typisk mamma:) Jeg er super barnslig og er meg ihjel hvis noe promper;)

Skrevet

Rakk vel ikke pakke ut en gang da:) Flyttet hit i februar vi også. Men jeg er født og oppvokst i en av nabo kommunene, så er jo kjent med stedet fra før da:)

Ja nå skal jeg holde øyne og ører åpne;) Men tror ikke jeg hadde turt å si hei om jeg hadde skjønt at det var deg da;)

Skrevet

Hehe, jeg er ikke farlig ;o)

(men det sier jo alle...... :P)

Nei, gjorde faktisk ikke det. Så på en måte var jo det bare flott! ;) Men kjedelig å bære ting og tang ut og inn av bilen to ganger på så kort tid, hehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...