Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Er nesten 3 uke siden fødselen nå,og stingene er borte,har fortsatt litt vondt men det er mest nederst mot rompa. Er det ok å gi seg selv orgasme allerede eller kan jeg ødelegge noe etter så kort tid?
(0_o) Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Kos i vei! Så lenge det ikke gjør vondt er det nok ikke farlig... Tenker da på stimulering av klitoris. Er ikke helt sikker på om du bør stikke noe oppi...eh..glufsa(!?) hvis du fortsatt blør, da kan det jo komme uønskede bakterier og svineri oppi der, og det er jo ikke noe særlig...
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Jada. Jeg og kjæresten min begynte å kose sånn ca 2 uker etter, det gikk kjempefint. Mener jeg har lest noe om at det er bra å få orgasme fordi det trekker livmora enda mer sammen. Husk å dekk til puppene, kan garantere deg at melka spruter når du blir kåt. Hehe. ;P
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 jordmor sa til meg at hvis man har sex før renselsen er over skal man bruke kondom pga bakterier... men for min del har det aldri blitt vurdert engang.. har tatt litt tid før det er behagelig å sitte så noe annet er temmelig fjernt.. haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå