Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Er nesten 3 uke siden fødselen nå,og stingene er borte,har fortsatt litt vondt men det er mest nederst mot rompa. Er det ok å gi seg selv orgasme allerede eller kan jeg ødelegge noe etter så kort tid?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Hvis det ikke gjør vondt og føles ok, er det sikkert greit det! Hvis du er klar for det!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 går helt sikkert bra, stopp om noe gjør vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå