jente06OGgutt09 Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Vi bor i oslo, og nå er det jo godt og varmt ute.. men jeg står hver morgen å lurer på hva jeg skal ha på Amalie ute..hehe.. har vårdressen fra reflex, men hva bruker dere under dressen? Hun går ikke enda, så sitter jo endel stille..
Meg og bøllegutta!! Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Fra morgenen av så er det jo ganske kaldt så da har jeg brukt på begge mine. De er 14 mnd og 3 år. Ull strømpebukse og trøye/body. Så et lag med fleece eller ull til så tynn vårdress Så tar jeg av mellomlaget når det blir varmere utover dagen........ Igår var vi på besøk og stekte vafler ute på verandane og da var det midt i sola og vindstille så da løp begge rundt i bare body/trøye og strømpebukse.............. Innmari vanskelig årstid å kle på i : )
snoopy_me Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Vi har bare en 7-8 grader og overskya.. Har på ullbukse, og tynn bomull/ull genser. Regnbukse og boblejakke. Luer, votter og støvler. Regnbuksa er jo så tynn at når de setter seg ned blir de fort kald. Det er uansett lurt å bruke ullbukse under tynne dresser og regnbukse ganske lenge. Fort gjort å få urinveisinfeksjon hvis de sitter en del...
wirre;o) Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Ute i sola i dag, søndag, hadde hun strømpebukse, body, snekkerbukse, skjorte og ulljakke og bomullslue pluss vanlige førstegangs-sko. Hun har ikke vært kald. Men det hadde sikkert stilt seg annerledes dersom hun kun satt stille eller hun gikk i barnehage- noe hun fortsatt ikke gjør. Kan du ikke ha på henne like mye som deg selv, men en fleece eller ullbukse på rompa hennes. Ikke noe greit å fryse på den lille stumpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå