Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Med en gang jeg legger meg begynner denne kriblingen i føttene og leggene. Klarer ikke å slappe av!!! Flere som er plaget av det samme? Hva kommer det av? Er det bare "psykisk"? Blir jo liksom verre og verre jo mer frustrert jeg blir! Tips?
mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Ja, her sitter jeg da - klokken 04.30 om morgenen, nettopp pga kribling i beina! Det er såååå irriterende og det ødelegger hele nattesøvnen... Jeg sover kun 2 timer i slengen om natten, da må jeg opp og gå/strekke ut for å roe kriblingen. Deretter sover jeg kanskje 2 timer til, så er dt påàn igjen. Jeg vet ikke hva det skyldes, så jeg skulle gjerne hatt noen tips jeg også:-)
Tante Bassa Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Knyt en ulltråd rundt anklene, det skal visstnok hjelpe ifølge min gamle mormor.
Gjest Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Det kan skyldes mangel på vitamin B og/eller magnesium. Jeg har tatt folat gjennom hele svangerskapet, men har begynt å ta magnesium nå pga urolige bein. Kan visst ta opptil 14 dager før man merker noen forskjell, men det er da bedre enn å gå gjennom resten av svangerskapet med så urolige bein..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå