Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Det gidder jeg rett og slett ikke! Har invitert tiltreff på mandag, jeg. Tror alle som kommer at de får mat da?
mamman til to gutter Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Hvis det er rundt lunsjtider du har invitert, så er det jo hyggelig å få litt mat. Det trenger ikke være noe fancy som tar lang tid å lage, men feks rundstykker (kjøp halvstekte og varm i ovnen) og litt godt pålegg. Men hvis du ikke gidder, så er det vel bare å la være...
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Jeg hadde forventet å få noe å putte inn ja. Men det er vel ikke akkurat noen regler for det. Som hun andre svarer, så kan du jo varme noen rundstykker/baguetter å ha litt ost ol. Er ikke så masse arbeid da.
Smellt P. Tjukka Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Hva har de andre på barselgruppen gjordt ? Hvis alle de andre har servert mat , ville jeg også gjordt det ! Jeg tror jeg ville gjordt det uansett fordi det er en hyggelig ramme ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Huff! Er så lei av at bare fordi jeg er dame forventes det at jeg er kjerring! Mannen min er med på pappagruppe og der serverer ingen mat. De bare bestiller pizza hvis de blir sultne. Skulle ønske jeg var mann. HI
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Synes det er en selvfølge. Er ofte invitert til folk i 11-12 tiden, og vet du hva, jeg tar da ikke med matpakke!!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 Folk kan vel spise før de kommer? Og så spise når de kommer hjem igjen? Jeg driver ikke restaurant, heller. Kan godt lage kaffe og sette frem litt snacks, men det er også alt.
Yrha Skrevet 20. april 2008 #9 Skrevet 20. april 2008 Hvorfor bestiller ikke du pizza da? Det hadde jeg blitt glad for, til en forandring
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #10 Skrevet 20. april 2008 Ja, tenkte akkurat på det. Det skal jeg jammen gjøre. har bedre ting å gjøre enn å stå på kjøkkentet å lage mat. Vil heller leke med ungen min.
Me & Ne Skrevet 20. april 2008 #11 Skrevet 20. april 2008 Enig,eller kjøp en is og noen nonstopp og peanøtter,går ned på høykant
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #12 Skrevet 20. april 2008 spise før de kommer- og når de kommer hjem.. Spøker du eller? Skjønner ikke hvorfor du da inviterer folk hjem. Jeg inviterer gjerne til 11, og mange blir jo til tre-fire tiden. Klart jeg synes det er kjekt å lage noe god mat til gjestene! Om ikke ville jeg jo ha foreslått å møtes et annet sted..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #13 Skrevet 20. april 2008 Vi server stort sett kaker , eller vafler , kjeks osv i barsel gruppa. Ja ikke det sunneste iverden men. Hender noen lager rundstykker også.
Linda-Kristin=) Skrevet 20. april 2008 #14 Skrevet 20. april 2008 hva med sånne cafe cookies/brownies som du bare varmer i ovnen? eller bak en enkel eplekake dagen før som du bare varmer opp dagen etterpå? og setter en boks med vaniljeis på bordet ved siden av?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #15 Skrevet 20. april 2008 Kan ikke bake. Mente du ferdig eplekake? Kan jo kjøpe hos bakeren, kanskje.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #16 Skrevet 20. april 2008 herregud er det mulig. man lager da vel ikke mat så svetten renner hvis man varmer rundtykker i ovnen og setter smør, ost og noen agurkbiter på bordet.....da er det like mye arbeid å koke kaffe og helle nonstop opp i boller. SELFØLGELIG serverer man noe når man ber folk hjem til seg en dag rundt lunsjtider. om man setter frem kaker, frukt, whatever så gjør man jo det. vanelig folkeskikk kalles det. og hvis du ikke gidder det er du vel en smule lat kansje.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #17 Skrevet 20. april 2008 Med den holdningen blir det sikkert ikke mange treff hos deg
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #18 Skrevet 20. april 2008 Orker du ikke servere mat er det opp til deg. Men i forhold til svar og forventninger fra de andre som har svart på innlegget ditt, tror jeg det vil være lurt å gjøre gjestene dine oppmerksom på at det ikke blir servert lunsj på treffet. Send en sms til alle og informer, og si at alle er fri til å ta med seg noe selv om de er slutne. Og så setter du frem noen skåler med sjokolade, kjeks, potetgull etcetera.
Elin(e) Skrevet 20. april 2008 #19 Skrevet 20. april 2008 Vil nesten tro det ja. På våre barseltfett har vi alltid spist noe.. Alt fra en enkel lunsj med nystekte rundstykker til Calzone o.l Syns det er hyggelig med en liten matbit når jeg har treffene hvertfall. Trenger ikke ta all verdens tid
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #20 Skrevet 20. april 2008 Pleier dere å få servert mat hos de andre da?? I så fall synes jeg du bör gidde også. Tar ikke lang tid å skjäre opp et ferskt bröd og sette ut litt godt pålegg (Skinke, ost, tomat og agurk) og koke litt kaffe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå