Gå til innhold

jeg har bursdag i dag og typen gikk ut med venner ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

for å sjå fotball og drikke seg full!!her sitter eg, mini er lagt seg og det er stusselig....

blei så skuffa...

forventer ingen svar på dette innlegget, måtte berre lufte hormonene litt!!!!

det hjalp....håper virkelig samvittigheten hans er tung i morgen, grrrr....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn følte jeg det på min bursdag også..typen skulle i møte med jobben og de hadde VIP på fotballkampen..jeg og venninna mi gikk på lamp vi også..men resten og kvelden måtte jeg tilbringe alene siden han da gikk ut å festet med kompiser etterpå..var en søndag..så jeg skulle på jobb mandagen etter..ble litt skuffet selv da ja..

så jeg skjønner deg jeg..

Gratulerer så mye med dagen forresten :)

Skrevet

Hei:) Gratulerer med dagen:)Gir deg en trøsteklem:) Du har god grunn til å være skuffa nå. Det hadde jeg blitt også... Han har sikkert dårlig samvittighet i morgen når han våkner fyllesjuk og jævelig....Får i hvertfall håpe det.

Skrevet

Svarer likevell jeg;) synes jeg var dåli gjort. Han skulle vel ha funnet på noe koseli til deg istede. Det kommer alltis en ny fotballkamp... Og en fylletur med kompiser for den saks skyld...

håper han tenker litt på det i morgen når han likker bakfull å synes synn på seg selv;)

Skrevet

ps. kom på at jeg glemte å gratulere deg med dagen:)

Skrevet

takk for det...;);)

vi jenter legger så mye mer i sånne dager enn mannfolka, sånn er det vel bare;)

ha ein fin kveld videre!

Skrevet

takk alle sammen;);)

måtte berre lufte skuffelsen min et sted!

Skrevet

Skjønner godt at du er skuffa.

Jeg hadde vært dritlei meg og sinna jeg. Kanskje jeg er hormonell og kravstor, men på bursdagen min hadde jeg nesten forventa at mannfolket hadde brukt dagen/kvelden på meg.

Med mindre det hadde vært noen helt andre spesielle planer med kompiser da.

Gratulerer med dagen da :)

Skrevet

gratulerer med dagen:) sett deg godt til rette.. gå inn på www.surfthechannel.com og kos deg med det du har lyst å se av filmer og serier:)

Skrevet

gratulerer med dagen:)skjønner godt at du ble skuffa..samboeren min virket ikke interessert i å gå ut å spise eller noe med meg da han hadde bursdag,men heller ta en fest me kompisene selv om han visste at jeg ikke kunne drikke da..å om 14 dager har jeg 25 års dag,så regner med at det lir resturant sammen med han så drar jeg alene hjem...ikke noe gøy,men som en over her sa,vi legger kansje mere i disse dagene enn mannfolkene:/

Skrevet

Grattis med dagen!

FY så dårlig gjort!! SKAMME SEG burde han!

Jeg hadde blitt utrolig skuffet, hormoner eller ei!!! Har ingenting med saken å gjøre, det er din bursdag! Itt no mer å diskutere!

Håper han blir grusomt fyllesyk imorgen!

Skrevet

unnskyld meg, men hadde det vært min samboer på min bursdag så hadde jeg sannsynligvis tilta.... noen dager er bare for noen... grrrrrr, men tror ikke at han kunne tenkt seg til å gjøre det, sitter her alene jeg å bor ha er ute å feirer bursdag til en kompis, men det er noe helt annet, hadde ikke lyst til å være med heller så da er det jo veldig greit..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...