danieI Skrevet 19. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2008 jada men de slo brann.....da river de
Gjest Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Det sier sikkert schæsten min åsså (ja, tenk at jeg skrev det der....) Stabæk er ikke vestkantlag. Ææææsj... Bærum er bondeland.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Ja, det er jo et poeng. Og slo dem hardt og lenge også.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Problemet er at det er utelukkende storbønder med breial holdning til husmenna.
danieI Skrevet 19. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2008 det svei nok godt for skarrepakket ja...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 Enig med du, daniel!! Stabæk knuste brann og det liker vi Skålet i grunn nok i går, så det dropper jeg i dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå