Gå til innhold

Var ditt/dine barn planlagt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker litt på det.. Plutselig sitter man der, gravid. Selvsagt planlegger man barn en gang i fremtiden, men var det perfect timing for deg når du ble gravid? Planla du å bli gravid når du ble det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, begge barna var godt planlagt!

Skrevet

Det første fikk jeg med på kjøpet da jeg planla å forføre den andre moren hans. Nummer to var veldig planlagt, naturlig nok i grunn.

Skrevet

Nr 1, nei. Nr 2, jepp! Ble forresten veldig glad når jeg fant ut at jeg var gravid med nr 1, selv om hun ikke var planlagt. Var langt ifra noen krise. :o)

Skrevet

Jepp, begge barna var veldig planlagt=)

Skrevet

Ingen av dem, men selvfølgelig det beste som har skjedd i hele verden!

Skrevet

hun var ikke planlagt, men ble kjemeglad forde. hun er en gave, ville aldri vært foruten henne, lille tupppa mi;)

Skrevet

Tulla var planlagt, og nå planlegger vi nr.2 for harde livet...:P

Skrevet

Nei, hadde vel planlagt å jobbe litt først og ikke gå rett fra skole til svangerskap.. Men angrer ikke ;p

Skrevet

Første gangen var det laaaangtfra planlagt, brukte prevensjon og var kun 18 år når jeg ble gravid :) ikke akkurat perfekt timing hehe..

Denne gangen var det planlagt, men for at det skulle vært perfekt timing hadde vi nok brukt litt lenger tid. Vi hadde ikke akkurat forventet at det skulle sitte på første forsøk, om vi hadde visst det så hadde vi nok ventet til juni/juli og fått et vårbarn til ;)

Men på den andre siden, nå har vi akkurat flyttet og jeg har sluppet unna å bære tunge ting, male masse osv så det gjør ikke meg noe at det skjedde med en gang :):P

Skrevet

Alle 8 var godt planlagt.

Skrevet

Begge planlag og på første forsøk. Siden jeg blir lett gravid har vi vært veldig forsiktige og veldig sikre når vi først skulle "prøve".

Skrevet

1 av 3 er planlagt hehehe vet ikke helt hva det sier om meg da:)

Skrevet

ja, begge to

Skrevet

Vi kom ikke lenger enn at vi fikk planlagt at vi skulle planlegge... Plutselig satt han der, før vi fikk planlagt ferdig! Deilige gutten vår!! :)

Skrevet

Ja begge to, lurer litt på en til etter sommern

Skrevet

Det må jeg si, Mami, hihi. Men den lille snuppa eller prinsen din er vel det beste som har skjedd deg uansett:-) Det er de jo alltid! Hehe, lurt å lure seg unna sånn :-P :-)

Skrevet

Hehe selvfølgelig, er jo en grunn til at jeg er på tjukken igjen nå 2 år etter at hun ble født :)

Beste som noen gang har hendt oss begge..

Skrevet

Ja det var han- eller som sambo sier "var planlagt, bare ikke sååå fort"

Skrevet

ja, hun var helt *beinaoppetterveggenettersex*-planlagt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...