Gå til innhold

er gutter skværere enn jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen påstår nemlig det...

Jeg tviler. ser bare på småguttene mine. hvordan gutte gjengen, i beste jentestil, "bare leker med de med joggesko". Fryser ut og styrer på.

Så kommer det ulitmate "beviset" på at gutter er akkurat like falske og feige som jenter: kjæresten min har vært med i et kor i 10 år, etter studietida har det møttes 2 -3 ganger i halvåret. I vinter kunne han ikke komme på to samlinger fordi det var henholdsvis 3 og 2 uker til termin (og jeg hadde vært innlagt med prematurerier...) + at han var syk en gang i fjor vår. Så mottar han et brev. om at han ikke prioriterer det høyt nok, at det tydeligvis ikke lar seg kombinere med 3 barn og at lederen syns han er for kritisk, så de ber han om å slutte. INGEN signaler på forhånd, ingen telefonsamtale for å ta opp problemet, men et BREV som baserer seg på masse synsing og baksnakking som har foregått når han ikke var der i vinter! + at vi oppdager at de har fjerna han fra mailing og sms - lista FØR de "sparker" han...

Skvære gutter - MY AS! Hadde forventa mer av mannfolk på snart 35...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff , slike gutter det vil ikke gamle Norge ha ! Kjærringer ...

Nesten litt godt å lese at smågutta er like ille som småjentene, som ikke vil leke med de som ikke har ditt eller datt ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...