Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Sier du det. Kan jeg få høre? Vei dine ord, jeg hater i kveld.

Skrevet

Nei, jeg kan ikke si det altså... Men de er faktisk gode:) Så elsk meg i kveld.

Skrevet

Elsker deg dypt om de er gode og ikke bare av "naken greve jager neger med øks"-typen.

Skrevet

De er litt "naken greve jager neger med øks" - som er et helt ukjent uttrykk for fjortisen Siklerotte, men som jeg tolker på min egen måte. De er allikevel kanskje gode og -ikke bare rykter som florerer-.... Det er litt sånn diverse.

Skrevet

Kan du sende dem på pm?

Skrevet

Det er for farlig for meg. Kilden er dypt hemmelig =O

Skrevet

Godt gjort å finne noen kilde på meg, siden jeg ikke har møtt en kjeft herfra bortsett fra noen særs utvalgte tause østers. Men kos deg med det - kilde eller ikke.

Skrevet

I dag er jeg definitivt greven.

Skrevet

HVEM sa det var noen herfra. Ikke trekk så raske beslutninger. Østers kan åpne seg ved sykdom.

Jeg koser meg.

Skrevet

Bra. Det gjør jeg også. Jeg har sjampis og drikker den av flaska, hva har du, bortsett fra snækks om meg?

Skrevet

Koser meg aller mest med snækks om deg da. Men rent bortsett fra det sitter jeg her å koser meg med en ny leppestift jeg har kjøpt meg. Fargen er så FIN! Og den lukter så godt også... Jeg smører og jeg smører og jeg smører.... Annet enn det har jeg en pause i deppespisingen for øyeblikket. Ekte Chæmpis?

Skrevet

Rene Barbier Brut Reserva. Så nei, spansk. Men god.

Skrevet

Jeg tviler ikke. Jeg skal hjem å stjæle fra mamma snart. Leppestiften heter Estée Lauder - Electric, Rouge couleur intense, 702. Sånn hvis du vil kjøpe den. Anbefaler det på det sterkeste.

Skrevet

Antakelig lekker på deg, og Painted Whore of Babylon på meg. Men takk for tipset åkke som.

Skrevet

Hm, det var da pent sagt - jeg aner en hel ugleskokk i mosen. Men det er bare fordi jeg er en skeptisk jævel.

Skrevet

Nei. I dag kalte jeg en før søte uglen min uansett:) Og det var et kompliment. Så er det noe ugler i mosen så er det jo bare søtt.

Jeg mente det, from the bottom of my heart, virkelig.

Skrevet

I så fall trekker jeg inn giftkloa og krøller meg inn under dyna i salig visshet om at jeg både kler alt og er rykteverdig. Mye man skal oppleve i dette livet. Hvor mange ibux trenger jeg for å få sove, tro?

Skrevet

Ibux? Gå for sterkere saker. Paralgin forte, kanskje noe litt sterkere der igjen.... Ellers er'e håplaust.

Ja, du kler alt og du er rykteverdig. Jeg er ikke den rette personen å spre rykter til, da jeg gjerne sprer dem videre for å ødelegge mer. Men i ditt tilfelle var det jo bare gledens rykter. Og jeg gledet et gammelt hjerte:):):)

Skrevet

Du skal se at du gjenfinner det på go`sia til St Peter når den dagen kommer.

Har ikke paralgin forte, men hele systemet verker som helvete. Så to ibux og dyne får holde. Sov uglesøtt!

Skrevet

Nå ble jeg glad for at du forsikrer meg om at jeg er på go'sia til han Peter. Trenger det.

Du skulle fått av meg hvis du var her, men du får klare deg med 2 ibux. God bedring Suggie.... Sov uglesøtt med revenese sjæl:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...