mammatilTHEODOR:) Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 hadde vært artig om det var noen kjente her:)
Gjest Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Meg kanskje. Hvis det er rette sula-landet.....
jentebanden Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Sula, som i utafor Frøya? Eller er det flere plasser som heter Sula?
☆Monkey Business☆ Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 Ta ferga over sulesund så finner du meg hvertfall:)
Gjest Skrevet 19. april 2008 #9 Skrevet 19. april 2008 Trodde det het Sulværing jeg? Eller sånn passende gnirævluS om du tar den baklengs. Det er iallefall Frøyværingene kaller de som kommer fra Sula utenfor Frøya
Gjest Skrevet 19. april 2008 #10 Skrevet 19. april 2008 Noen som kan tenke seg å trille tur om formiddagene? Jeg kjeder meg!
jentebanden Skrevet 19. april 2008 #11 Skrevet 19. april 2008 Hehe, den har jeg ikke hørt før. Utrolig bra!
mammatilTHEODOR:) Skrevet 19. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 19. april 2008 hvem er så du da? går ikke an å sende pm til deg jo :/ gammel er du?
*Kleopatra Skrevet 19. april 2008 #14 Skrevet 19. april 2008 Jepp:) Innflytta "sulabonde" da, egentlig Ålesunder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå