Gå til innhold

noen sulaværinger her?:))


Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde vært artig om det var noen kjente her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm..ingen? :/

Skrevet

Sula, som i utafor Frøya? Eller er det flere plasser som heter Sula?

Skrevet

sula som i sunnmøre:)

Skrevet

Ta ferga over sulesund så finner du meg hvertfall:)

Skrevet

Trodde det het Sulværing jeg? Eller sånn passende gnirævluS om du tar den baklengs. Det er iallefall Frøyværingene kaller de som kommer fra Sula utenfor Frøya :)

Skrevet

Noen som kan tenke seg å trille tur om formiddagene?

Jeg kjeder meg!

Skrevet

Hehe, den har jeg ikke hørt før. Utrolig bra! :)

Skrevet

hvem er så du da? går ikke an å sende pm til deg jo :/ gammel er du?

Skrevet

Jepp:) Innflytta "sulabonde" da, egentlig Ålesunder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...