Gå til innhold

Har dere kontakt med barselgruppa utenom treff hos HS?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Føler virkelig ikke jeg har kjemi med min gruppe, men virker som om "alle" treffes utenom de obligatoriske treffene:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neh, treffes ikke utenom de obligatoriske treffene, men så er vi bare 2 stk da.. Synest helsestasjonen "vår" er litt stusselig, bare 5 min kjøring unna har de mye større forhold, med store barselgrupper, hadde vært triveligere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor på grunerløkka, og vi er tilsammen 9 i barselgruppa, alle ni er på mailinglista, men vi er vell 6 som møtes utenom.

helt greit, ni er kansje litt mange?

kjenner dessuten nesten ingen andre med småbarn, så disse gruppene er kjempebra! stor aldersforskjell er det og, men det fungerer bra fordet! jeg er yngst, på 25, og så er den eldste på 40.

vi har god kjemi, det er vell det viktigste det, jeg hadde selvsagt ikke blitt med dersom kjemien ikke stemte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 7 i gruppa og 5 som møtes en og ofte to ganger i uka. Synes det er en veldig fin gruppe og synes det er fint vi møts så ofte. Alderen er fra 27-38, 4 med 1 barn og 3 med 2 barn. Vi som oftest er der er oss med 1 barn. Synes treffene våre er veldig koselige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen hadde jeg kontak men så bare ble jeg glemt så da følte jeg at jeg gadd ikker mer. har fått kontak med folk her som jeg skal møte. så det håper jeg blir bra =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...