Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Jeg liker veldig godt å spise f.eks blomkål og broccolisuppe med godt brød til når jeg har lunsj. Dessuten enkelt på alle måter, og jeg kunne tenke meg å servere dette. Ville du likt dette, eller er det en dum ide?
Gjest Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Det hørtes meget fortreffelig ut =) (oh.... pose eller hjemmelaget? )
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Posen er faktisk kjempegod den. hehe... (Men har oppi kokt blomkål og fersk broccoli.) Med godt brød og smør smaker det veldig godt til lunsj!!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Et tips er å steke baconterninger og ha i en skål ved siden av, så kan de som vil ta oppi! Skikkelig godt! (Pluss litt ost i suppen;))
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Da bør det være noe godt til kaffen.. Synes det hørtes nitrist ut.
Gjest Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 =) Jeg for min del får fnatt av posesuppe, men setter mer pris på suppe enn smørbrød o.l. til lunsj.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 Takk for tipset! Det hørtes kjempegodt ut. Ellers så blir det mye godt til kaffen. Jeg er bedre på bakervarene.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 Serverte nystekte vafler på barseltreff jeg, det var suksess :-)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #10 Skrevet 19. april 2008 Det er ikke lett å få til bra da... seig nori og dvask "fyll". Elles synes jeg det er meget godt da
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #11 Skrevet 20. april 2008 Med andre ord så faller ikke suppe i smak hos dere her inne...?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #12 Skrevet 20. april 2008 Jeg har fire barn og har gått på barseltreff med alle barna. Har aldri fått servert suppe-og det har nok sin forklaring. Sitte der med små babyer og slurpe innpå med varm suppe, som attpåtil er POSEsuppe. Neitakk! Det vi har spist er: Rundstykker og ha på egg, skinke/ost osv. Pastasalat Hjemmelagde boller Hjemmebakt brød med godt pålegg Pai Hjemmebakte lefser Vaffler/lapper Alt hjemmebakt såklart.... I tillegg til kaker/kjeks som er servert i tillegg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå