Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker veldig godt å spise f.eks blomkål og broccolisuppe med godt brød til når jeg har lunsj.

 

Dessuten enkelt på alle måter, og jeg kunne tenke meg å servere dette.

Ville du likt dette, eller er det en dum ide?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes meget fortreffelig ut =) (oh.... pose eller hjemmelaget? )

Skrevet

Posen er faktisk kjempegod den. hehe... :) (Men har oppi kokt blomkål og fersk broccoli.) Med godt brød og smør smaker det veldig godt til lunsj!! :)

Skrevet

Et tips er å steke baconterninger og ha i en skål ved siden av, så kan de som vil ta oppi! Skikkelig godt! (Pluss litt ost i suppen;))

Skrevet

Da bør det være noe godt til kaffen.. Synes det hørtes nitrist ut.

Skrevet

=) Jeg for min del får fnatt av posesuppe, men setter mer pris på suppe enn smørbrød o.l. til lunsj.

Skrevet

Takk for tipset! Det hørtes kjempegodt ut. :)

Ellers så blir det mye godt til kaffen. Jeg er bedre på bakervarene. :)

Skrevet

Serverte nystekte vafler på barseltreff jeg, det var suksess :-)

Skrevet

Det er ikke lett å få til bra da... seig nori og dvask "fyll". Elles synes jeg det er meget godt da :)

Skrevet

Med andre ord så faller ikke suppe i smak hos dere her inne...?

Skrevet

Jeg har fire barn og har gått på barseltreff med alle barna. Har aldri fått servert suppe-og det har nok sin forklaring. Sitte der med små babyer og slurpe innpå med varm suppe, som attpåtil er POSEsuppe. Neitakk!

 

Det vi har spist er:

Rundstykker og ha på egg, skinke/ost osv.

Pastasalat

Hjemmelagde boller

Hjemmebakt brød med godt pålegg

Pai

Hjemmebakte lefser

Vaffler/lapper

 

Alt hjemmebakt såklart....

 

I tillegg til kaker/kjeks som er servert i tillegg.....

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...