Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Hva gjør dere for at babyen deres ikke skal få direkte sollys på seg når dere triller tur? Helseteppe? Snur vogna? Annet?
The most famous Ludder Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Drar taket så langt ned som nødvendig, og den kanten foran setter jeg opp, da får han luft samtidig.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Sover hun,gjør jeg ingenting. Da merker hun ikke sollyset allikevel. Og ja,de tåler faktisk litt sol... Er hun våken bare snur jeg vogna. Teppe foran åpningen er NEI.
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Sover han gjør jeg ikke noe. Er han våken tar jeg solbriller på
brasine Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 snur vogna eller så har jeg et helseteppe som dekker litt. men har fortsatt åpen så frisk luft kommer inn.
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Suncover er faktisk genialt! jeg har et med klips som jeg bare setter på kalesjen og drar ned når sola skinner rett på han.
BabyV Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Bruker parasoll som man setter på vognen selv om hun sover eller er våken. For jeg merker at jenta mi reagerer på sollyset selv når hun sover. Hun kniper med øynene. Og når hun er våken så er det så greit med parasoll for da får hun se noe selv om det er sollys ute. Henger man et helsepledd fremfor så kan det før det første blir ganske tett og varm inni vognen synes jeg og for det andre så ser hun jo så lite ut av vognen. Og det er jo kjedelig så da blir hun fort urolig og lei inni vogna.
Minnie Mom Skrevet 20. april 2008 #9 Skrevet 20. april 2008 Jeg vipper over håndtaket på vogna, eller drar vogna etter meg hvis det er snakk om bare et lite stykke. Tulla er kun 3 mnd og ligger jo hele tiden, men ser at hun reagerer på sol rett i ansiktet når hun sover og hender hun våkner av det hvis det blir for lenge. Hender også at jeg henger et tynt skjerf foran halve åpningen, da kun den øverste delen slik at hun fremdeles får godt med luft (ikke snakk om lenge uansett for da snur jeg heller vogna)...
mizz25 Skrevet 20. april 2008 #11 Skrevet 20. april 2008 Æ har ett fleeceteppe som æ fester godt rundt åpningen med kliper... ;-ppp
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 20. april 2008 #12 Skrevet 20. april 2008 Bruker solhatt + at vi snur vogna i den retningen hvor han får minst sol på seg:-)
MathildeC Skrevet 20. april 2008 #13 Skrevet 20. april 2008 Jeg bruker faktisk et helseteppe, som jeg henger over åpningen slik at åpningen dekkes med ca 1/3. Håper dette blir godtatt av mafiaen :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå