Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 barnefrie eller bare hjemme og slapper av?? Jeg er hos typen... Eller han er på jobb, og skal jobbe i natt.. Jeg har vært på jobb til 19.. og barnet mitt er hos pappaen.. Min søster mener jeg er kjedelig.. Hun er på fylla å ville hatt meg med.. joda.. jeg kunne jo det.. å bare dratt her igjen etterpå eller i morgen.. men gidder ikke hehe.. føler meg daff i dag ja.. selv om det hadde vært godt med ei fylle i godt selskap.. får vente til neste helg.. da skal jeg være med å feire en bursdag vertfall Hva skal dere i morgen??
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 skulle tror du var meg. jeg har også barnefri og er hjemme. det enste jeg trenger virkelig sterkt er søvn. og det får jeg i natt :-) i morgen skal jeg rydde og vaske mere hus og gjøre en hel haug med lesker før jeg får småen til bake. (vanligvis så blir det med tanken)
mememe Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 ser på teite filmer på tv og spiser kanelsnurrer OG så en kjekkas på sukker som jeg ikke får sagt noe til siden jeg ikke har betalt for å si hei til en mann! i morgen skal jeg grille!
Gjest anouschka with Love Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Jeg sitter her med tancan spray i ansiktet for å få den rette sol looken! Tenker at om jeg ikke har trent på en stund så får det kompenseres med litt brunfarge ;o). Er i gang med den 5. gutten på nettet nå...Begynner å bli forvirret snart av all info og innlevelse i fremmede gutters liv. Et godt tegn; han er nummer 2 som ikke har ditchet meg pga. 2 barn med 2 ulike pappaer. Noe lover i af godt. Jeg har kuttet ut å chatte med modellen fordi han var for pen og motebevisst. Passer ikke helt inn i min tilværelse lenger. Han jeg snakker med nå er bilmekaniker! Skitne, oljehender er mer passende for meg... . Sånn er min kveld! I morgen skal jeg på harry tur mens dattera er hos pappaen sin :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 det med de skitene hendene kommer du til og angre på... hehe... det er begrenset hvor lenge du syns at det er ok og bli forført av en med oljeflekkede hender... hehe
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 rydder og vasker til visning i morgen!!! så da er det snart på hue og ræva ut!! vel ikke helt sånn, ser jo frem til den dagen, men jeg har ikke funnet ny plass å bo.... i morgen skal jeg rydde mere, og håpe på at mange kommer på visning!
Gjest anouschka with Love Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 Hehe, han er så kjekk atte jeg skal overleve det )). Hvem er dere på sukker? Blir nysgjerrig jeg nå, hehe. Jeg er nea30
Gjest anouschka with Love Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 Ååå så kjipt! Er det ingen måte du kan få gitt han beskjed?? betalte med en gang jeg. Ble så glad for at det var 149,- og ikke 249,- som Møteplassen skal ha for å bli sjekket opp av gamle gubber .
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. april 2008 #9 Skrevet 19. april 2008 vi har et ekstremt rødt blad når det kommer til ansvar. ellers passer vi ganske godt sammen... haha
mememe Skrevet 19. april 2008 #10 Skrevet 19. april 2008 ah! joda! han ble superbruker.. og nå ser jeg jo da.. at han jobber i motebutikk og ser helt homo ut!! hahah.. men vi prater.. så får vi se om det blir helt på jordet her.. orker ikke drepe edderkopper for menn!
Gjest anouschka with Love Skrevet 19. april 2008 #11 Skrevet 19. april 2008 Hææ?? Er det du eller jeg som er uansvarlig? tihi Sikkert jeg som har svart i hytt og vær der inne . Sex og sånn gadd jeg ikke svare på. Hører ikke det med i et forhold a? Har mer enn nok med grisemeldinger som kommer fra før der inne. Flest raringer og noen bra der inne .
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. april 2008 #12 Skrevet 19. april 2008 hehe... jeg fikk en sterk følelse av at jeg var den uansvalige, men om du også føler det så aner jeg ikke mer.. hehe... men du sa jo at du var ryddig, og det er ikke jeg så ofte. kansje det er sånt det går på? sex, hva er det? er det ikke slikt man får barn av? nei da går det ikke... hehe.. jeg har ikke funnet noen bra der inne enda. men tror det går mest på at jeg genrelt sett er lei folk.... hehe
Gjest anouschka with Love Skrevet 19. april 2008 #13 Skrevet 19. april 2008 Haha!! Lykke til! Førsteinntrykket kan jo lyve. Kanskje han er super macho??? Så en ålreit i går som var drag artist på si... Var ikke helt det jeg lette etter det heller kan man si ;-). Natta jenter
Gjest anouschka with Love Skrevet 19. april 2008 #14 Skrevet 19. april 2008 Har jeg sagt jeg er ryddig? Ojda! Leter etter en ryddig mann -det skal jeg innrømme....Skal gå over en gang til... Sex ja, er det der uansvarligheten vår kommer inn? Skjønner mindre og mindre jeg nå asså...hehe, litt blondie. Får ikke dere sånne slibrige meldinger der også? Sikker på at det er gamle gubber som sitter klar med web cam'en- YUCK! Er generellt lei nettsjekking jeg...Sjekking overalt også. Vil bare ha et trygt, stabilt familieliv. Skjønner ikke hvorfor jeg må gjennom tullete dating og svette M&M i en varm kinosal utallige ganger. Vil bare ha 1 og må snakke med 50 på nettet!!! Men bedre lykke i morra Ser mest frem i mot sukkerfesten en eller annen gang. Da kan vi rotte oss sammen og ta et vorspiel sammen før vi stikker ut å sjekker i REAL LIFE . Natta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå