Gå til innhold

babyklister??

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er det for noe?aaldri hørt om men vil gjerne høre;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyklister, nærmere bestemt Berberis fruktus Comp, er et homeopatisk legemiddel som visstnok skal styrke livmor og blodomstrømmingen til denne. Den kan bl.a. brukes abortforebyggende til de som en eller flere ganger har opplevd abort. I tillegg så sies det at det lettere skal hjelpe egget å feste seg i livmorveggen.

Jeg har mistet i MA en gang, så nå skal jeg prøve dette. Er bl.a en av de som har prøvd lenge her inne, Lucy, som ble gravid etter å ha prøvd dette (iallefall ble hun gravid den pp hun prøvde dette...). Jeg tror ikke dette fås i Norge. Jeg kjøpte det iallefall på nett fra Danmark.

Skrevet

Giina; Hvilken nettside bestilte du dette fra? Kunne tenke meg å prøve jeg også...:)

Skrevet

takk for gode svar alle sammen:) dette hørtes ut som noe man må prøve!!!

Skrevet

Da er det bestilt! Har el om 10-12 dager, så håper pakken er her til den tid..:) Håper det kan hjelpe en liten spire til å klamre seg fast!

Skrevet

Det rekker du nok helt sikkert. Mener ikke det tok mange dagene før jeg fikk den tilsendt :)

Har du prøvd lenge??? Skal også prøve dette denne pp. Spennende :)

Skrevet

Har prøvd siden august. Blir gravid ganske raskt, men har mistet to ganger (sa i oktober og ma i februar) og begynner å bli lei av det. Greit å sette inn noen tiltak!:)

Skrevet

Helt klart. Det er utrolig vondt å miste, så hvis det er noe man KAN gjøre på egenhånd for å unngå å måtte oppleve det samme igjen så MÅ det bare prøves. Akkurat slik tenker jeg også :) Håper babyklisteret er tingen for oss og får spiren til å klore seg fast neste gang!!!

Skrevet

Jeg bruker babyklister det kan ikke skade iallfall;-) har brukt det siden el da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...