★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 hva er det for noe?aaldri hørt om men vil gjerne høre;)
Giinaღ Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Babyklister, nærmere bestemt Berberis fruktus Comp, er et homeopatisk legemiddel som visstnok skal styrke livmor og blodomstrømmingen til denne. Den kan bl.a. brukes abortforebyggende til de som en eller flere ganger har opplevd abort. I tillegg så sies det at det lettere skal hjelpe egget å feste seg i livmorveggen. Jeg har mistet i MA en gang, så nå skal jeg prøve dette. Er bl.a en av de som har prøvd lenge her inne, Lucy, som ble gravid etter å ha prøvd dette (iallefall ble hun gravid den pp hun prøvde dette...). Jeg tror ikke dette fås i Norge. Jeg kjøpte det iallefall på nett fra Danmark.
flypapir Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Giina; Hvilken nettside bestilte du dette fra? Kunne tenke meg å prøve jeg også...
Giinaღ Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Heisann. Bestilte herfra: http://www.helseriet.dk og følgende link til produktet: http://www.helseriet.dk/shop/search-1.html?keyword=babyklister Lykke til!!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 19. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2008 takk for gode svar alle sammen:) dette hørtes ut som noe man må prøve!!!
flypapir Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Da er det bestilt! Har el om 10-12 dager, så håper pakken er her til den tid.. Håper det kan hjelpe en liten spire til å klamre seg fast!
Giinaღ Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 Det rekker du nok helt sikkert. Mener ikke det tok mange dagene før jeg fikk den tilsendt Har du prøvd lenge??? Skal også prøve dette denne pp. Spennende
flypapir Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 Har prøvd siden august. Blir gravid ganske raskt, men har mistet to ganger (sa i oktober og ma i februar) og begynner å bli lei av det. Greit å sette inn noen tiltak!
Giinaღ Skrevet 19. april 2008 #9 Skrevet 19. april 2008 Helt klart. Det er utrolig vondt å miste, så hvis det er noe man KAN gjøre på egenhånd for å unngå å måtte oppleve det samme igjen så MÅ det bare prøves. Akkurat slik tenker jeg også Håper babyklisteret er tingen for oss og får spiren til å klore seg fast neste gang!!!
Cillepille Skrevet 19. april 2008 #10 Skrevet 19. april 2008 Jeg bruker babyklister det kan ikke skade iallfall;-) har brukt det siden el da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå