Gå til innhold

Noen som har erfaring med Reima sko her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært i byens fire skobutikker endte jeg opp med et par Ponny joggesko til poden på 1 1/2 år. Ønsket egentlig Ecco eller Geox, men str. var utsolgt overalt. Ponny skoene var det beste jeg fant, men viser seg å være helt ubrukelige. Han er kliss våt etter en halvtimes bruk stakkar. På harrytur i dag ble det ny leiting, og det vi fant var Reima joggesko. Er jo storfornøyd med andre Reima produker, men er de like gode på sko?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte reima joggesko til storesøster i fjor. Var helt grei pris, ikke dyre. Og de var kjempefine. Tror de var litt tunge til ei på 2 år.

Snorene eller bårelåsen på skoene var bare festet med et tynt bånd og bårelåsen var så liten at det ikke holdt. I tillegg så røyk båndet.

Jeg kjøper gjerne reima sko igjen, men ser bare etter at stramme og feste teknikken er en annen =)

Skrevet

Takker for svar! Høres ut som om stramme og feste teknikken er akkurat den samme som på våre ja.. Da får de vare så lenge de varer:-) Tror jeg må karre meg de 13 mila inn til Oslo en dag for å kjøpe sko til han.. Når det gjelder barneutstyr hender deg jeg banner innvendig over at vi ikke fortsatt or der....

Skrevet

Stive i sålen syns jeg, men da var det vinterskoene jeg bøyde på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...