Gå til innhold

sukkervann, noen som har en oppskrift?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en skrikekveld og lillegutt er helt utmattet stakkar. han er skiftet på og vil ikke ha pupp eller mm på flaske. han har rapet og fjertet mye så det er nok ikke luftsmerter. han er nok overtrøtt og vil bare ikke falle til ro. har hørt at det kan hjelpe med litt sukkervann men finner ikke noen oppskrift noen steder! hjelp!! :-)

setter utrolig stor pris på om noen kan hjelpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sambo ordnet sukkervann til mini i går

kokt vann og 1-2 ts sukker blandes i en liten kopp.. serveres lunket i flaske, kopp eller på skje, sprøyte..

Skrevet

tusen takk for svar! :-) funket det? hvoe mye vann kokte dere til 1-2 ts?

Skrevet

1ss sukker og 1dl vann.

Funker ikke det kan man ta 2ss og 1dl vann.

Her i huset hjelper det etter 5-10min:-)

Skrevet

P.S, 2ml skal være nok til de aller fleste...

Skrevet

SUKKERVANN HJELPER ALLTID NESTEN, MOT ALT!! ;)

VI HAR EI FLASKE PÅ ROMMET NESTEN HVER NATT, MEN IKKE MED SAMME MENGDE SOM VI BRUKTE DA HUN VAR NYFØDT OG HADDE MAGEVONDT, DA HADDE VI 1 DL VANN OG 1 SS SUKKER, EN KRAFTIG KUR SOM VI GA LITT PÅ EN TSKJE.

NÅ HAR VI 2 DL OG 1 TS SUKKER... DETTE GGIR VI DERSOM HUN VÅKNER PÅ NATTA OG IKKE FINNER HELT ROEN... FUNGERER ALLTID ;)

Skrevet

nå er det prøvd og detvirket nesten umiddelbart! han sovnet på skulderen min men da jeg la han ned våknet han og skrek igjen. helt utrøstelig. nå prøver vi igjen med mm på flaske (ammer ellers hele døgnet men har så lite på kvelden at han ikke har tålmodighet til å suge, så da blir det flaske) hvis ikke det hjelper fortsetter vi med sukkervannet. skal det være romtemperert eller må man varme det litt opp? lillegutt er forresten 6 uker gml.

tusen takk for alle svarene!

Skrevet

kan være rom temp eller du kan varme det litt. tror ikke det har så mye å si.

Skrevet

Det går også an å dyppe smokken i sukkervann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...