Gå til innhold

Hva er yndlingssnopet ditt for tia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lemper innpå med malaco sine truly-poser (lakris og gummi-greier) og stratos (koseposen må være lagd spesielt til meg ;) )

Endelig lørdag!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pft rotta, din helsefreak!!! ;)

SJOKOLADE!!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ............ Prøver jo å holde meg unna det meste, men elsker alt mulig snop. Både sjokolade, syrlig og surt og salt snacks. Men nå for tida er KOKOSBOLLER det store. Kunne gjerne stappet innpå en stor boks. Elsker det!

Skrevet

her går det i Pops for tida. Herreguuuud noe så nydelig ;o)

Og seigmenn fra Coop + en annen godtepose derfra:-D

Skrevet

Haha, nei. Men jeg har ikke noe forhold til sånne ting. Men nå skal jeg deppespise, så IFA er fint det se.

Skrevet

Potetgull er min ting. Det aller aller beste er potetgull med dill, som jeg kjøper i Sverige.....*sukk* Lenge siden vi har vært hos søta bror nå *snufs*

Ellers er jeg veldig glad i sånne svarte og røde hodeskaller som de selger i smågodt løsvekt!!! Ferske hodeskaller er jammijamm!!!;))

Skrevet

Jammen, hvorfor skal du deppespise da??

Jeg spiser bare når jeg er happy jeg, problemet er at jeg er det ganske ofte;)

Skrevet

Fordi jeg har blitt småfeit og fordi diverse andre grunner. Som at ting ikke er 100% som jeg vil:) Begynte med det i går - er på god vei til å bli ekspert:D

Skrevet

"Snop" trenger jo ikke være E stoffer og usunt, da! Melon, fiskeboller, gulrot eller kjeks er jo like digg for de som syns det er best! :)

Skrevet

Jeg tror ikke noe på at du har blitt småfeit, det er nok bare noe du innbiller deg, så det så!!

Har vært ekspert i mange år jeg :D Snop er digg !!!

Skrevet

Nei, deppespise ekspert da dummingen!!

Hehe, jo - jeg har blitt småfeit:p Gått opp 4,5 kilo på 1 mnd beibi:D

Skrevet

Stratos og skolekritt :-)

Yummi!

Skrevet

Åja, jeg er nemlig ekspert på å spise sjokolade!! Og stolt av det ;)

4,5 kilo på en måned trenger jo ikke være dumt, kommer jo an på hva du veide fra før det. Jeg har ikke drukket brus på en uke og har gått ned 1 kilo! Det er i grunn litt skremmende!! Drikker cola zero nå da, men så er det da jammen lørdagskvelden også:)

Skrevet

Hehe, jo - det er veldig mye da:p Jeg ser det ikke selv, men jeg prøvde en bukse i går som nesten var trang:p Det er neeeedtur... Ikke at jeg dør, men still...

Du må ikke drikke brus! Så usunt!

Skrevet

Ja brus er no' dritt. Vet egentlig ikke helt hvorfor jeg drikker så mye av det, for er i grunn ikke såååå godt heller. Synes saft smaker mye bedre. Og jadda, burde drikker bare vann, men det smaker i grunn ikke så godt synes jeg..

Men er flink som kutter ned da.. kanskje buksene mine slutter å krympe i skapet..hihi..

Skrevet

De derre sukkerreduserte vingummi dråpene fra malaco (truly splashy?), yade trippelsjokolade (kommer alltid til å være en favoritt) og smurf fruktputer. :P

Skrevet

Ja, skjønner ikke hva det er med folk og brus? Hva er så godt med det da? Isvann er jo det BESTE man får:D!!!

Ja, nå er du flink... Jeg har kuttet ned drastisk på røykingen min skjønner du, så lurer på om det kan ha NOE med vektoppgang å gjøre:p

Skrevet

Haha ja der har du svaret vettu!! Jeg er ingen storrøyker jeg altså, men liker å ta en ute på trappen sammen med min kjære på kvelden når barn sover og alt er rolig. Men i morgen slutter han å røyke, så da kutter jeg helt ut også! Så da blir det røyk- og bruskutt på meg!!

Har som mål å gå ned 3 kilo til bursdagen min om 2 måneder og det helst uten altformye aktivitet ;)

Skrevet

Det er de dråpene jeg sitter å gumler nå :D

De små gummidyrene var heller ikke værst, altså! De spiste jeg forrige helg :)

Skrevet

Haha, lathansen...I quote; "og det helst uten altformye aktivitet"... Urovekkende:p

Jeg dør ikke av de kiloene. Ifølge BMI er det bare bra, men jeg liker ikke å se at vekten viser såpass som den gjør nå... :P Men jeg skal nok komme back to track da... :P Glem noe annet! På 3 uker skal jeg klare det... Helst med mye aktivitet:p

Skrevet

Smash og Toffifee =D og Oreos(den som er dyppa i sjokolade.. NAM)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...