Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe en lettere og mindre sportsvogn snart. Den vi har tar så sinnsykt stor plass i bilen. Så på to stk i dag, en 3-hjuling og en 4-hjuling. Likte begge to veldig godt, og er i tvil om hvilken jeg skal velge. De er begge i samme prisklasse og har kommet godt ut i sikkerhetstester.

Hva anbefaler dere, og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan si noe om fordeler og ulemper med 3 kontra 4 hjul?

Skrevet

Jeg har easywalker sky og er veldig fornøyd. Har ikke begynt å bruke den med sportsvogndel enda. Den har 3 hjul og er veldig lett å trille, lett å slå sammen og tar liten plass i bilen. Er litt upraktisk handlekurv på den med lite plass i, ellers er vogna genial syns jeg. Brun vogn er dødsstilig. Bestill fra babyjungle.nl feks så får du den rimelig.

Skrevet

Har sett på 2 stk, og det blir en av dem. Har ikke lyst til å begynne å se på enda flere og bli mer forvirra... Likte som sagt begge to, men er usikker på hva som er best med tanke på antall hjul. Husker ikke hva slags merke det var, men det var visst en veldig populær vogn om dagen.

Skrevet

Nei, var ikke slik.

Søren å at jeg ikke tenkte mer over hva de het. Er ikke sikker på om de to var fra samme merke heller.

Må ta en tur over helga og ta en ny titt.

Skrevet

Det gikk an å legge ryggen helt ned på begge 2 og på 3-hjulingen var det koppholder på styret.

4-hjulingen ble utrolig liten når den var sammenlagt. Var ikke sånn styre som man kan skifte retning på på noen av de, hvis du skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Teutonia eller Quinny, da?

Ellers kan du jo ta en titt på barnevognguiden og vogndilla.com. På vogndilla er det mange som er veldig fan av Bugaboo-vogner. Syns sportsvogndelen på den er litt merkelig jeg, men..

Skrevet

Begge disse er kun sportsvogner da. Ikke bag på de.

Skrevet

Spiller forsåvidt ingen rolle hva slags merke det er heller. Det jeg jo egentlig lurte på var hva som var best av 3- eller 4 hjul. Ble litt avsporet en stud der gitt!

Skrevet

Tror kanskje 3-hjulingen var en TFK Jogger Twist.

Skrevet

Jeg har helt dilla på 3-hjulinger. Har 3 stk, den ene er søskenvogn. Kunne aldri tenke meg en 4-hjuling, Mine vogner er jo kjempelette å kjøre med styring,og jeg synes 3-hjulinger ser mye mer snerten ut enn en 4-hjuling.Jeg har Quinny Freestyle og Quinny Speedy og Titanium Søskenvogn.

Skrevet

Ja, jeg tenker litt på det at 3-hjulinger er lettere å håntere enn 4-hjulinger. Men av disse to, så var det 4-hjulingen som ble minst i sammenslått tilstand, og for meg så spiller det en rolle også.

Skal på ferie med 2 unger og 2 voksne i sommer, og med den vogna vi har nå, må vi bruke 2 biler for å få med bagasjen også. Så jeg vil ha en god sportsvogn, med full liggestilling, som blir liten sammenslått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...