Gå til innhold

Han hadde en helt annet personlighet enn jeg trodde!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kjekke fra Prison Break. Virker jo så utrolig tørr!!!! Var ikke sån jeg trodde han var - sikkert homo også.... Det er iallefall typisk-alle de kjekke guttene er jo det......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alle kjekke mannfolk for sambo er IKKE homofil he he =)

Men ser poenget ditt da. Er det ikke litt inn å være litt vågal og sprø der borte da?

Skrevet

Det ser ikke ut som det fins grenser for hva man ikke kan gjøre "der borte", enig i det. Og jeg hørtes nok litt sår ut på innlegget. Jeg har ikke vært sån sinnsyk fan av han, men har jo sett at han er kjekk. Men inntrykket ble jo totalt forandret da jeg så han på tv nå... Mne det er kanskje forhastet etter å ha sett 1 intervju på 2 minutter..... ;0)

Skrevet

Ja du får trøste deg med det! Han er sikkert kjempe stilig når du får han på 2mannshånd =)

Ser ikke prison break, men har jo også sett at han er passe hott =)

Skrevet

Han er faktisk veldig smart i virkeligheten! Har prestisjefull utdannelse og er ikke opptatt av festing osv. Syns det bare er positivt jeg da, kjedelig er jo hollywoodklisjeer (bad boys).

Skrevet

Kom til å tenke på det etter at jeg la ut innlegget at jeg var nok litt kjapp til å dømme... Bare litt rart når man har et visst bilde av en person og så stemmer det ikke i det hele tatt =0) Jo, han hørtes faktisk veldig akademisk ut...kanskje derfor han virket tørr.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...