Gå til innhold

Og så var alt glemt.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt en strevsom dag med datteren min på 2 1/2 år. Hun er litt trassig og rampete om dagen og mye av tiden går med på å sette grenser og gjennomføre trusler ;) Sliten og glad for leggetid, la jeg henne i sengen og strøk henne på kinnet. Hun så på meg med uskyldige blå øyne og sa: jeg er glad i mammaen min jeg...... Og så var hele den "slitsomme" dagen glemt. Kloke lille jenta mi, vet akkurat hva hun sier og hva hun gjør med meg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig innlegg.. Har også hatt det slik noen ganger.. Alt er jo verdt det uansett!! :-)

Broren til venninna mi sa alltid når mora sa "takk for idag, vennen"- "vær så god" og det er jo så sant.. At vi bør takke for at vi har dem. Hver dag!!! :-)

Skrevet

Så deilig:)

Leste en gang at betegnelsen på ei god mor er ho som sitter med dårlig samvittighet når ungene sovner:)

Noen ganger sier de ting som stikker litt også. Da jeg la vesla på julaften spurte hun meg: Er du ferdig å vaske til jul nå, mamma?

Følte meg som et troll og tårene spratt.............

Skrevet

Måtte le da jeg så kommentaren venninna di hadde =) Og som du sier-det er jo faktisk slik - at man burde takke for alle dagene man får sammen!

Skrevet

De er jo så utrolig direkte i det de sier og hva de får med seg. Herlig med så ekte kommentarer =)

Skrevet

Hva med denne da:

Mamma? Skal du få baby?

Nei, svarte jeg.

Hvorfor har du så diger mage da?

Sannheta kommer fra fulle folk og unger................

Skrevet

:-) Ja, er de ikke hærlige? Man glemmer heldigvis de strevsomme stundene, og får heller prøve å ta vare på alle de gode. Selv om det noen ganger er vanskelig, spesielt når man står midt oppe i det.

Skrevet

Å den følelsen var kjent ja.

Hatt ett lite rampetroll på 3,5 år som har stått opp med feil bein i dag.

Vært sutrete og full av f... om hverandre.

Men alt blir glemt når vi står på badet og ordner han for kvelden, mens vi synger Kaptein sabeltann sammen. Også gir han meg den store varme kosen mens vi synger.. Måtte skikkelig beherske meg for å ikke begynne å grine.. hehe

Skjønne lille gutten min det...

Skrevet

Jeg er sikker på at de vet hva vi trenger, de er våre skytengler =0) De lærer oss så mange nye ting om oss selv.....på godt og vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...