Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Er det flere enn meg som synes det er ubehagelig å ha sex som gravid? Det er ikke at lysten er borte, men jeg føler liksom at det kan ødelegge for babyen..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Tenkte litt på det i begynnelsen, men ikke nå lenger. Står "overalt" at i et normalt svangeskap er sex ikke farlig, men bra:) Så lenge det ikke gjør vondt, så er det bare å ta det med ro. Babyen har det helt fint der inne - den ligger så trygt og godt - og skulle det skje noe, ville det skjedd uansett. Jeg mistet sexlysten i begynnelsen, nå er jeg i uke 11 - sexlysten er tilbake og det har jeg tenkt til å nyte:) Det synes jeg du også skal! Men synes du det er ubehaglig eller smertefullt, så er det jo noe annet... Men det er hvertfall ikke farlig for babyen din...
*Willow* Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Jeg tenkte ikke på det, vi hadde sex som vanlig frem til jeg ble dårlig, er jo ikke farlig for babyen i magen og hadde jeg hatt sexlyst hadde vi nok hatt sex som før. Desverre har sexlysta vært forsvunnet siden desember..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 jeg klarte ikke ha sex i bjynnelsen men nå er jeg 12 uker å sexlysten er på topp! vil ha sex mer enn mannen min:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå