Anni 79 med to prinsesser:) Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Hvordan kan en vite at en er moden? Kan man kjenne etter selv eller la sambo kjenne, eller må fagfolk til? Når i ca uke blir en moden? Har noen kjerringråd for å bli raskere moden? Er i uke 36 fra i morgen:)
♥Mammatil3små♥ Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Har lest att noen gjør d selv...Mn jeg har aldri gjort d, så vet ikke hvordan/hva vi skal kjenne etter... Hvis d ikke er lenge til du skal på kontroll, så kan du jo spørre jm om å sjekke...hun gjør jo d sikkert fort og greit:) Googlet litt, og fant dette: Når den modnes, så synker den ned, og blir veldig myk. Ofte kan en da kjenne en liten grop i midten, før den er helt moden og riene starter.(snartmamma.com)
gullegget Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Jeg fikk høre sist av jordmor at jeg ikke skulle drive å kjenne etter det selv. Akupunktur er bra for modning, og sæd:) Ligg på rygg med rompa på en pute under samleie. Også ligger du sånn 15-60 min etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå