★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 vet der fins en test man kan ta noen dager før mens...men lurer på om det fins flere typer eller bare denne ene som jeg ikke husker navnet på?
flypapir Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Jeg har god erfaring med billigstrimlene... Fått positiv test 3-4 dager før ikm med dem..
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 19. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2008 billigstrimlene? de vil jeg også prøve siden de blir positiv;)
flypapir Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Hehe.. Det er de billigste testene. Du kan bestille dem på billige-teste.dk Jeg har en tendens til å teste litt i hytt og pine, og da er det greit at det ikke blir så dyrt!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 19. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2008 hehe:) test i hytt og pine ja.. da er vi to:) hadde jeg regnet ut hvor mye penger jeg har brukt på apoteket så hadde jeg blitt skremt!!! de folka må jo tro jeg er besatt av baby tanken:) (noe jeg er;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå