Maud Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Hvis dere har dagens Dagbladet liggende, så anbefaler jeg artikkelen i Magasinet om Down syndrom. Noe så vakkert og så rørende! Noe så viktig og flott i den verden vi lever i, der vissheten om Down syndrom er synonymt med abort. Jeg skal ikke hevde at alle barn med Down syndrom må få leve opp, men jeg liker jammen ikke at det motsatte skal være en selvfølge. Nå har jeg tørket tårene og anbefaler altså dere andre også å lese.
Plutseliten :) Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Takk for tipset Da skal jeg ut å kjøpe den.Har lest gode artikler i det magasinet før.Synes de er flinke til å formidle. Det er flott med artikler som fokuserer på det positive med anderledes barna. Og jeg er en av de som reagerer på uttalelsen..."samme hva slags kjønn det blir, bare det er friskt" For det er sannelig ingen garanti for det... Fått endel reaksjoner...men det er min mening Det er ikke en enkel oppgave,og den er livslang....men alternativene er innimellom for enkle. Vet om leger som har oppfordret til abort. Men,man har valget,og jeg skjønner de som ser på det som en umulighet. Tror ikke valget er enkelt uansett.
Tiggywinkle Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Virkelig flott og tankevekkende artikkel. Vi fikk jo tidlig beskjed om at det kunne være noe galt med veslejenta vår, hun hadde nakkefold på 10mm.... Tøffe uker med diskusjoner rundt hvilke avgjørelse vi skulle ta. Og vi var heller ikke enige onmhva som var det beste for oss. Vi var heldige og har en frisk og fin liten tullemor. Men dagens artikkel vekket mange minner og hentet frem tårer. Som sagt tankevekkende....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå