Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Byen hvor det går an å ta med seg ungene i parken og ta seg en pils i full offentlighet uten at parken blir invadert av moralprekende blåskjorter. Har hatt en fantastisk dag i dag :-)
pingu...... Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 ok....i dag kan jeg skåle for møkkabyen, det har vært en nydelig dag
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 19. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2008 I en hvilken som helst park i Bergen kommune. Du kan sette deg på en gressflekk hvor som helst midt i sentrum saks skyld. Politiet velger å ikke bruke resurser på det.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 20. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. april 2008 Er det virkelig ingen som vil krangle med meg om dette? Ingen som syns jeg er uansvarlig og ønsker at jeg hadde overlatt ungene i noen andres forvaring for å i det hele tatt ta dem med til parken? Er den moraliserende pekefingeren på disse sidene i ferd med å forfalle?
KaMa Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Det er på skravle det, og den gangen skravlere kunne være anonyme her inne. Jeg bare konstaterer at tidene har forandret seg, for jeg har vitterlig blitt tilsnakket av politiet for å ha drukket alkohol i offentlig park, en sommerdag for mange år siden.
prekæs Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 Jeg vil ikke krangle, men har ingenting til overs for offentlig drikking. Uansett om det er med unger eller ikke. Synes det er stygt og lasaronaktig og kommer garantert til å utarte seg. Har vel enkelte danske byer i minne, hvor øllen blir dytta nedi hjørne på barnevogna og man drikker alkohol overalt. Er nemlig ikke alle som klarer å begrense seg. Men det er klart. En kald pils i parken høres godt ut:) Snerpete
Gjest Skrevet 20. april 2008 #9 Skrevet 20. april 2008 Bergen er uslåelig i solskinn! Kan ikke krangle i dag, for fint vær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå