vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 stresset....leste en plass her om att babyer mister alt håret mellom 4-8 mnd...vill ikke att pia mi skal det jeg...håret hennes har vokst masse etter fødselen...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Hehehe, tror nok ikke det stemmer nei. Ingen av mine har mistet noe hår i det hele tatt, aldri hatt en 'tom' flekk på hodet.
~Maja Mor~ Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Det er nok fint lite å gjøre med det :-) Men det å miste alt håret er jeg ikke kjent med, heller det at de mister håret der de ligger mye.....
Gjest mphs Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Stemte ikke hos oss. Men hun ble litt tynnhåret bak på hodet før det kom nytt der.
pandabjørn Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 jenta mi blir 5mnd til mandag og hun har både skiftet hårfarge og mistet masse hår alt......ser at hun begynner å få litt mere hår etterhvert heldigvis
Bare jeg er meg :o) Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Begge mine er født med MASSE svart hår....helt nydelig;o) 7 mnd gamle var det ikke no hår igjen. Begge er nå helt lyse....fortsatt nydelige da;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå