SkravleFruen Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 .... ett par dager nå har jeg følt at noen har stirret på meg, men når jeg snur meg er det selvsagt ingen der... .. nå i sted kom mini (2,5 år) ut i stuen, fordi han måtte på do - mens han sitter der sier han: "Gamle mannen har gått nå" og litt senere "Det var skittent i bilen hans"... Ikke at det hadde noen sammenheng - men uansett ekkelt.. Han har ikke sovet enda, så det var ikke en drøm.. vi har ikke snakket om noen gamle menn, og han har ikke vært i noen annen sin bil! Off.. hva er dette for noe da??
På vei igjen <3 Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 He he Disse barna har jo litt mer fininnstilte antenner enn vi har da.. De mangler den sperren vi voksne har. Har nok sikkert vært en mann der, men siden sønnen din var så rolig kan du vel ta det med ro, mannen er sikkert fredelig. Men ekkelt er det. Vi har hatt aktivitet her i hele vinter, men nå har det heldigvis vært stille en stund...
~Maja Mor~ Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 POKKER POKKER POKKER!!!!!! HVORFOR i alle dager leste jeg dette da!!??? Er hjemme alene og her er det mørkt bak meg nå (har ikke slått på lyset etter solen gikk ned) DUMME meg!
Etaner Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Gutten min hadde en periode med dette når han var rundt 2 år.. Han snakka om en mann i gangen og på rommet hans.. Jeg syns det var litt creepy ja, men heldigvis gikk det fort over. Vet ikke hva jeg skal tro om det.
SkravleFruen Skrevet 19. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2008 Ja, har egentlig ett helt avslappet forhold til dette med døde og "ånder"... og takk for beriligende svar Slår meg til romed at han er snill iallefall
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Kan barna se ting som vi ikke ser? Har en liten som ofte sitter å kikker rett forbi meg å bare smiler og kikker.. Men vi har jo hatt flere hunder, både egne og andres, og de hadde vel vertfall reagert viss det hadde vært noe(n) her!!?!
SkravleFruen Skrevet 19. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2008 Majamor: Haha, sorry, var absolutt ikke meningen.. er hjemme "alene" jeg også.. gjør som meg - ta deg ett glass rødvin - så blir du sååå mye roligere.. ikke minst sover du kjapt også ;-)
~Maja Mor~ Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 Hehe, min feil! Jeg elsker alt sånnt, men burde visst bedre enn å gå inn på innlegget ditt! Får krype til køys snart og ikke høre etter lyder!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå