♥ DAME Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Er det på dag 14 etter innsett? Eller er det individuelt?
lita78ღ Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Det er nok individuelt, men jeg har aldri fått mensen før jeg har sluttet på medisinene på mine fire forsøk. Har av og til fått noe lyserosa crinonerester rundt testdag, men det er alt. Får mensen tre dager etter crinoneslutt. Men vet at mange får mens til "normal" tid, altså ca 14 dager etter eggløsning, uansett medisinering. Noen tegn til din ennå??
Brumm Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Det er helt individuelt. Er ingen normal ikm for å si det sånn. Veldig mange får ikke blødninger pga crinone, men det er også individuelt. Jeg har begynt å blø med crinone hver gang..... Jeg har begynt å blø alt fra dag 8 til dag 20............... så desverre ingen fasit. Håper du ikke begynner da:o) klem
♥ DAME Skrevet 19. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2008 Hei Har heldigvis ikke begynt å blø enda. Men har jo litt menssmerter som kommer og går, hmmm... Tar ny test i morgen tidlig, kanskje hehe
Brumm Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Så spennende:o) Det eneste som er så dumt, er at bivirkningene til progesteron tilskuddet vi tar, er gravid symtomer....... kvalme, menssmerter, murringer, stikkinger, tretthet, vondt i pupper og alt det der.... Urettferdig at det skal gi oss falske forhåpninger...desverre. Er du på dag 14 siden du har testet? Eller "sniktester" du, hehe? Hørt om fler som ikke har testet pos før dag 15-16:o) Håper testen din er positiv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! All lykke til testingen!!!
Prøvigjen Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Jeg er i dag på rugedag 6 og har nylig begynt å få masse mensensmerter...huff, huff, nå begynner nervene. Har ikke kjent noe disse dagene utenom litt urven i går, men ...kan være fordi jeg sov litt dårlig den natta,... Går egentlig og venter på blødning nå, men hvem vet. Sist (da jeg ble gravid) begynte jeg å blø denne dagen, men da var det bare festeblødning. Kan det være den som er på vei, tro?????=) Ja, ja, den som visste...
♥ DAME Skrevet 20. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2008 Hei dere Jeg sniktestet fra dag 10 jeg. Kanskje litt dumt, men blir jo nervevrak av dette opplegget her, hehe Lykke til dere )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå