cherry coke Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Er du her ikveld? Lurer på hvordan det gikk hos frisøren...Ble det bob på deg?=)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 cherry! hej, nej var ikke her i går... hehe.. men i dag så! Nej, det ble ikke bob...det ble vel nærmere 15 cm mindre hår men ikke bob. Sånn ca rett under skuldrene. Jeg er veldig fornøyd med håret mitt. Du kan se resultatet på bloggen min.
cherry coke Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 Så det =) Kjempefint ble det! Likte spesielt godt luggen. Har du farget det også? Håret så mye mørkere ut på bildet.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 nej, har ikke farget det nå. Det andre bildet er litt misvisende på rødfargen fordi det er tatt om natten med blitz tror jeg..så det blir ekstra rødt og det er jo farget siden den gangen da, og det blir vel litt mørkere hver gang selvom jeg bruker samme fargen. ja, er kjempefornøyd med luggen denne gangen. det er med varierende resultat jeg har bedt om bettie page lugg rundt om.. men pia vet hva hun driver med.
cherry coke Skrevet 20. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2008 Artig=) Det er jo skikkelig tilfredstillende å bli fornøyd etter en frisørtime (noe jeg sjeden blir)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå