Gå til innhold

ÅH!!!!Det "brenner"inni meg!!!gravid??eller gal....;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en mystisk følelse av at jeg er gravid,har ikke IKM før neste lørdag(det er såååå lenge til!!)!!!prøver ikke veldig,men.....litt!

Det har vært et press i skambenet siden rett etter EL forrige uke,og nå er det som om jeg er utrolig sår inni livmora!?!Litt som brann...?Tipper jeg bare er ravende klar for å bli gravid og at det er innbildning,men det har stukket i puppene,stikker i livmora og masse murring.Kjenner det best da jeg ligger på ryggen!

Men-nå skal jeg slutte tenke på det her og gå ut i sommerkvelden....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg skjønner faktisk hva du mener når du sier at det "brenner". Jeg har hatt det slik av og til de siste dagene. Veldig sår i livmora, og nå i kveld også i lysken på høyre side.

Nå vet ikke jeg om jeg er gravid, så jeg er jo ikke til noe hjelp.:) Hadde Sa 7 mars og venter på mens. Gyn sa at den skulle komme for to uker siden (han sa at slimhinna i livmoren var så tykk og fin), men har ikke sett noe til TR. Testet negativt senest i dag, men jeg føler virkelig på meg at jeg er gravid. Skal teste igjen i morgen, så får vi se...

Lykke til! Lenge å vente for din del, men du kan jo begynne testinga i midten av neste uke.:)

Skrevet

å spennende. Du får gi beskjed i morgen om du er gravid!:-)

Skrevet

da skal jeg bare HAMSTRE CB digital til lønna er brukt opp;)hehe....blir jo komplett tullerusk av det her!!!har vært litt innbildt før,men dette her er jo nesten vondt...og kom ikk før jeg tenkte på det ...:)

Så trist med SA men ,kanskje følelsen din er rett og at det er noe der!!Hold håpet!!si gjerne fra her inne om hvordan det går:)

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...