mimmi!! Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Har en mystisk følelse av at jeg er gravid,har ikke IKM før neste lørdag(det er såååå lenge til!!)!!!prøver ikke veldig,men.....litt! Det har vært et press i skambenet siden rett etter EL forrige uke,og nå er det som om jeg er utrolig sår inni livmora!?!Litt som brann...?Tipper jeg bare er ravende klar for å bli gravid og at det er innbildning,men det har stukket i puppene,stikker i livmora og masse murring.Kjenner det best da jeg ligger på ryggen! Men-nå skal jeg slutte tenke på det her og gå ut i sommerkvelden....
gima Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Hei Jeg skjønner faktisk hva du mener når du sier at det "brenner". Jeg har hatt det slik av og til de siste dagene. Veldig sår i livmora, og nå i kveld også i lysken på høyre side. Nå vet ikke jeg om jeg er gravid, så jeg er jo ikke til noe hjelp. Hadde Sa 7 mars og venter på mens. Gyn sa at den skulle komme for to uker siden (han sa at slimhinna i livmoren var så tykk og fin), men har ikke sett noe til TR. Testet negativt senest i dag, men jeg føler virkelig på meg at jeg er gravid. Skal teste igjen i morgen, så får vi se... Lykke til! Lenge å vente for din del, men du kan jo begynne testinga i midten av neste uke.
Løvinna30 Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 å spennende. Du får gi beskjed i morgen om du er gravid!:-)
mimmi!! Skrevet 19. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2008 da skal jeg bare HAMSTRE CB digital til lønna er brukt opp;)hehe....blir jo komplett tullerusk av det her!!!har vært litt innbildt før,men dette her er jo nesten vondt...og kom ikk før jeg tenkte på det ... Så trist med SA men ,kanskje følelsen din er rett og at det er noe der!!Hold håpet!!si gjerne fra her inne om hvordan det går:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå