Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at minstesnupp var syk i går. Håper det er bedre nå. Jeg er kanskje sent ute, men tenkte å trøste deg med at storebror hos meg også får HØY feber. Han har vært godt over 40 mange ganger. Jeg har gitt doble doser med paracet noen ganger. Heldigvis har han alltid frisknet til igjen etter en dag eller tre. Da han var mindre var jeg på barnelegevakta flere ganger uten at de gjorde noe som helst. Ingen infeksjoner var det heller, så antibiotika har han aldri fått. Nå nærmer han seg ni og jeg har lært at hans måte å få feber på er at den blir skrekkelig høy. Jeg sørger for å avkjøle litt, gi ham masse væske og ta vekk de verste toppene med paracet. Etter noen dager er det altså bra igjen. Du kan jo faget, så du vet vel hva du skal se etter hvis det skulle være noe annet enn ufarlig feber.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Takk for omsorgen:=)

Leah er langt bedre i dag. Fortsatt varm, men i bedre allmenntilstand. Har klart å gjøre litt rampestreker mellom lurene på sofaen;=)

Hun hoster og nesa renner, så det var nok en real forkjølelse som var i trappene! Men det går ihvertfall over helt av seg selv!

Var egentlig litt rart å kjenne på at jeg ble litt småbekymret;=) Jeg er vant med syke barn, så det er ikke noe pes.... Men har jo vært heldig og sluppet unna såååå febervarme småttisser! Nå er jeg enda en erfaring rikere! Aldri en kjedelig dag når man har barn:=)

Skrevet

Jeg håper hun er bedre... jeg har tenkt sånn på de to bittesmå altfor varme tingene, både snulderliten, og plutselitenliten....

god bedring i alle fall... kom russegutten hjem den dagen forresten??

Skrevet

Ja da... han kom hjem... Kl 04.00....

Kan jo si det slik at han var temmelig treeeeg å få opp til han skulle på jobb kl 09;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...