Spanskeflua Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Hvis dere skulle gitt penger i bursdagsgave til deres 14-åring, hva mener dere ville vært passende sum da?
*Minnie Mus* Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 1000 kr. Fikk jeg alltid når jeg var liten og får fortsatt den vanlige tusenlappen.
~Maja Mor~ Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Samme her! Jeg får og har fått 1000 til bursdag.
Spanskeflua Skrevet 19. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2008 Det var noen vanvittig høye summer...Med selskapet i tillegg blir jo det en veldig dyr bursdag... Er dere enebarn? Ser ikke for meg at jeg har råd til å gi alle barna 1000 kr i bursdagsgave. Vi har 4 sammen,og mannen har 3 fra tidligere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå