Jenny-penny Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 I Dagbladet? For en flott skrevet historie. Tøffe foreldre og herlig lita jente! Ble veldig rørt av denne artikelen.
Psyche Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Nei, skal lese Magasinet på senga ikveld *gleder meg*
elinmamma Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Magasinet ligger på spisestuebordet. Bladde fort igjennom ista' og tenkte at den artikkelen ser jeg fram til å lese. Får ta med lommetørkle da...?
Honningmelon Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Ta med noe å tørke med for sikkerhetsskyld :-)
Jenny-penny Skrevet 19. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2008 Gråter ikke så lett jeg da:) Men den gjorde dype inntrykk, og det at det var skrevet av far (er jo ofte vi leser mødres opplevelser) gjorde det veldig nært. Samtidige tankevekker at noen så unge opplever dette, og får liksom tankene til å g på hva man selv ville gjort eller hvordan man ville taklet det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå