Gå til innhold

Noen som leste magasinet i dag? Om downs.


Anbefalte innlegg

Skrevet

I Dagbladet? For en flott skrevet historie. Tøffe foreldre og herlig lita jente! Ble veldig rørt av denne artikelen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble rørt jeg også :-)

Skrevet

Nei, skal lese Magasinet på senga ikveld *gleder meg*

Skrevet

Magasinet ligger på spisestuebordet. Bladde fort igjennom ista' og tenkte at den artikkelen ser jeg fram til å lese.

Får ta med lommetørkle da...?

 

Skrevet

Ta med noe å tørke med for sikkerhetsskyld :-)

Skrevet

Gråter ikke så lett jeg da:) Men den gjorde dype inntrykk, og det at det var skrevet av far (er jo ofte vi leser mødres opplevelser) gjorde det veldig nært.

 

Samtidige tankevekker at noen så unge opplever dette, og får liksom tankene til å g på hva man selv ville gjort eller hvordan man ville taklet det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...