Havfruen med liten fisk Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Var hos legen i dag og fikk konstantert navlebrokk. Hva betyr det for å prøve å bli gravid tro? Må jeg vente til etter operasjon?! Noen med erfaringer?
Mikkemafian Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 Hva er navlebrokk? og hvordan konstateres det??
Havfruen med liten fisk Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 Navlebrokk er når magemusklene har en glipe, et hull rett og slett og man kjenner en myk kul der bukhinnen, med eller uten innhold av tarmer, buler ut.
Mikkemafian Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Skal magemusklene he et lite søkk mellom?? sånn til vanlig mener jeg?? for det har mine...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 er det akkurat der navlen er eller ved siden av?gjør det vondt når du tar på eller hele tiden? har en hevelse på venstre side av navlen som er jæ.. vond når jeg trykker på det... ble fortalt at det var sikkert bare toppen av livmoren???.... derfor jeg lurer.men kan ikke legen din svare deg på sp målet ditt?håper du får det svaret du trenger ihvertfall:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå