KnertiMagen Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Jeg sluttet jo som sagt på pilla for 5 dager siden, så nå går jeg helt i surr i syklusen min. Nå har jeg en del utflod samt litt rosa i det.. Kommer el nå da, siden det sikkert er lenge til mensen kommer? eller...? uff.. blir frustrert! Hadde bare 4 piller igjen på brettet, men visste ikke at det hadde så stor påvirkning. For vanligvis pleier jeg å ha mensen den 3.dagen etter pilleslutt. Alltid! Så....tsja.. Ser ikke noe tegn til at mens kommer...Har bare veldig med utflod.. Har kun gått på pillen i 2.5 år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå