Gå til innhold

er det bare jeg som har angst for dette????

Anbefalte innlegg

Skrevet

liksom når man er ute å bestiller pizza for å ta med hjem så får man med sånn rømmedressing beger.. jeg tenker medengang automatisk at ja den har noen heelt sikkert sperma oppi eller noe å den pers har sikkert hiv osv osv.. å d tenker jeg på heletida..går d ann å bli smitta sånn på den måten? dør ikke virus osv fort selvom det ligger i ett beger med rømmedressing? hehe jeg høres kanskje teit ut men åhhh..tenker på d altzåååå!!! (samboer hadde tatt med ett rømmedressing beger hjem fra en pizza sjappe i oslo han var å spiste på før idag,å nå skal vi ha hjemmelaget pizza med den på) *grøss* men åhh,det lukter så NAMM!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha.. har du glemt å ta pilla di i dag??? ;-P

Men fra spøk til alvor (kanskje) - så gikk det rykte om at noen hadde finni sperm på en pizza for en lokal pizzasjappe her - dette er sikkert 10 år siden, men jeg klarer fremdeles ikke tanken på å spise pizza derfra!

Sperm er jo uansett ikke direkte usunt da ;-) Og man smittes ikke av hiv ved å spise det ;-P *blæææh*

Skrevet

Du kan vel lage rømmedressing selv da?

jo, tenker på det av og til, men tvinger meg selv til å la være, blir bare hautullat av det.

Skrevet

Hehehe, nei tenker i grunn ikke på det.

Men; er en grunn for at jeg aldri har smakt eller noen gang skal smake kebab. Hørt for mange ekle historier gitt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...