Gå til innhold

Da flytter jeg inn her, termin 1.januar 2009 ;O) farlig dato get...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har den terminen? Litt tidlig kanskje, har ikm i morgen, testet med digital test i går.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer og velkommen hit :-) Jeg har termin 23. desember

Skrevet

Hei Mamma til 2 gutter. Jeg testa også i går og har jo også termin den 1. januar ;) Men det vet du jo allerede ;)

http://www.barnimagen.com/felles/brukere/terminliste?date=1230764400

Her er link til terminlista for januar 2009, er ikke så mange der enda. Gå inn på "min side" og "brukerinformasjon" og forandre statusen din fra Bli gravid til Gravid. Så får du opp at du kan fylle inn termindatoen din. Når du deretter går inn på profilen din, må du velge at du skal føres opp på terminlista... Hihi.. Mulig du vet alt dette, men skrev det i tilfelle du ikke visste det...

Skrevet

takk for tipset det visste jeg ikke ;O)

Skrevet

Jeg syntes det er dumt at de ikke har lagt ut Terminklubber for 2009 enda, vi trenger jo en for januar allerede... hehe...

Skrevet

Jeg hadde termin 1. januar 2006 jeg...men hun kom tidlig i desember. Hadde håpa hun holdt seg inne over nyttår, men den gang ei.

Veldig herlig dato da...blir en spennede jul og en fantastisk måte å starte det nye året på:)

Skrevet

Jeg har ikke testa enda men har en sterk feeling av at jeg er gravid :) :) :) Termin 30 desember i tilfelle :=)

Skrevet

Hei:-) Velkommen. Jeg har termin 13 nov som du vet. Men det er kjempe koselig at du kom hit, etter mange mange tester.Du har en liten luring denne gangen..

Skrevet

Gratulerer! Kanskje du får årets nyttårsbarn...:-)

Skrevet

Testet meg positiv jeg også den 19.04.08. Håper at det går bra denne gangen. Selv om jeg har litt brunlig utflod så har jeg hatt det de andre 3 gangene jeg har fullbyrdet ett svangerskap. Hadde ma i fjor.

Lykke til alle dere som har termin desember/januar.(dere andre også da)

Skrevet

Gratulerer så masse:-) Det var kjekt å lese!!!!!!!!!! Velkommen hit:-) Jeg har termin 19.desember:-)

Skrevet

Jeg har testet positivt og har da termin 1. januar 2009..... Jeg er blitt gravid igjen uten å ha hatt mensen etter MA, så jeg tør ikke slippe jubelen helt løs..... er redd for at det skal gå galt igjen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...