Gå til innhold

Var jeg for full eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at et av innleggene (det til deg Luten) er slettet, noen som vet hvorfor? Skrev jeg noe uanstendig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. sliter du med angst idag?

Skrevet

Vet ikke helt, hehe... Vet du hvorfor det ble slettet? Jeg pleier å huske alt skjønner du, og er ganske sikker på at jeg ikke skrev noe kjipt. Eller?

Skrevet

Ja, jeg vet det, men vil ikke si det hvis du ikke husker det selv.. det kan bli tungt for deg!

Skrevet

Hehe, ok ;-)

Skrevet

Neeeeida... bare tuller.... var det gøy igår da? Ble det bytur?

Skrevet

Ja, gøy, men nei, ingen bytur. Skulle ikke treffe noen, og koste oss sånn hjemme bare oss to. Og så var jeg litt for full tror jeg :-s

Men vet du hvorfor?

Skrevet

Hvorfor du var full? Nei, det vet jeg ikke.... ;)

Skrevet

Nei det vet bare jeg ;-)

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Sletta? Tror ikke det var av de verste, er plenty annet man kunne tatt. Men vil du høre hva du sa og hva jeg sa, eller holder det at det ikke var så gæli?

Skrevet

Trodde ikke jeg sa så mye jeg, var vel bare kjapt innom her... Men fortell da :-)

Skrevet

Du lurte på hvorfor jeg hata deg når jeg først hadde vært pute-grei, og om du hadde fornærma meg på småtroll eller noe sånt, og jeg forklarte at jeg godt kan være putegrei selv om jeg synes du driter deg ut i en god del tråder. Ikke verre.

Skrevet

Hm, var det jeg husket ja... Rart at den ble slettet da. Men ingenting forundrer meg egentlig når det gjelder denne visse personen og hennes maktmisbruk.

Skrevet

Ludderets mannebein snorker, min onkel har fått tak i antisnorkeputa fra himmelen og har sluppet inn i ektesenga for første gang på årevis. Jeg researcher pute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...