mai mammaen til to Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 når datteren min synger lille pusekatt.. har henne som ringetone på mobilen. bare helt utrolig hærlig.. hun var vel ca 1.5 år da hun sang den..
blond Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Fly me to the moon med Frank Sinatra Always on my mind med Elvis Prestly
Sistah*G07*J09* Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Angel med sarah Maclachlan synger på denne hele tiden, å lillegutt begynner å "danse" når han hører jeg synger på den. Å så smiler han masse
Psyche Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Jeg har en del sanger....som er de fineste jeg vet om på forskjellige måter. - Kjærlighetsvisa (hadde den som allsang under seremonien når jeg og mannen min giftet oss) - Hurt - Cash (minner meg om folkehøyskoletiden.. ) - Hallelujah - Leonard Cohen (gåsehud..DEN stemmen) - Bestevenner - Jokke (klump i halsen) - Lys og varme - Åge (tenker på pappaen min) - En som mannen min har skrevet(den er bare nydelig..fantastisk..tårer i øynene) - Perfect day(liker den, rett og slett) - En med Iron Maiden som jeg av en eller annen grunn ikke kommer på hva heter nå..skal skrive om jeg kommer på det. (merkelig..er et av favorittbandene mine, også kommer jeg ikke på hva sangen heter)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 midnight hour - running away må høre den hver uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå