Gå til innhold

Shabby Chic, klassisk, moderne? Hvordan har dere det hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nysgjerrig jeg :o) Moro å se hvor forskjellige man er..

Prøv å beskriv kort som f.eks. "romantisk", "stilrent", "moderne", "nytt&gammelt", "kustnerisk", "minimalistisk"; alt etter hva fantasien kommer på..

Her tror jeg det må bli "romantisk med moderne innslag (les: gubbens store flatskjerm)".. hehe.. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er egentlig helfrelst på chabby chic /kunstnerisk, og sverget til den stilen da jeg bodde i egen leilighet. Nå har vi kjøpt funkishus, og kjører mer enkelthet og natur.

Men gjett om jeg gjerne vil ha en diger chabbyvilla en gang i framtiden, uansett hvor lenge stilen holder.

Skrevet

Akkurat nå er det ingenting=)

Men jeg er ingen minimalist og får bye av alt som SKAL være lyst, hvitt osv.

Mitt drømmehjem er fylt med store speil, tunge massive lysestaker, gammel kunst, tunge gardiner....Litt slottsaktig=)

Skrevet

Shabby chic og landstil har vi. Blomstrete liftgardiner i ene stuen, med blomstrete puter, duker etc. og bonderomantiske hvite i den andre delen. Der er alt hvitt, hvit lyskrone, hvit sjenk, hvitt barskap, hvit spisestue, lys sofa etc. I bruksdelen har vi beige sofa, gammel karl johan sofa og gustaviansk creme sjenk med tilhørende hjørneskap.

Badet nede er i bonderomantisk stil.

I loftstuen oppe har jeg en modernisert lilla ekornes sofa med 60 talls preg, lilla bilder i gamle fattigmannsølv rammer og ellers gamle slektsbilder.

Skrevet

Åh, endelig et spørsmål jeg liker=)) Er en interiørfreak som stort sett hele forrige uke lette på nettet etter de perfekte boksene å ha vaskepulver i på vaskerommet..................

Stilen min(og, ja jeg sier MIN siden min kjære har stort sett ingenting han skulle ha sagt=)) hjemme er moderne med innslag av shabby og romantikk! Klarer ikke å holde meg til en stil, blander mye gammelt og nytt!

Skrevet

Uuuuu, Twintipp!! Jeg liker stilen din=)) "Ser" det for meg!

Skrevet

Shabby/romantisk....

Er veldig glad i hvitt og rosa :-)))

Skrevet

veldig veldig moderne stil med mye sorte møbler, glass og stål, samt masse fargerike leker over hele stuegulvet he he

Skrevet

Hehe, den "fargerike leker"-detaljen glemte jeg *Minne Mus*.. ;o) Men om kvelden får de være i kista si...

Skrevet

"Rot-i-hop" med innslag av "altmuligisme" :-)

Skrevet

Her er det shabby chic. Creme STORE sofaer. Kistebord,hvite møbler,blomstrete puter,veldig mye lys,fattigmanns sølv og mye kjøkken dill. Handler masse på lunehjem bla... DILLA!!!

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal kalle stilen... Hva mener dere?

Stuen har bjørkeparkett og lyse vegger, lyse gardiner. Spisestue, seksjon og framskap i bjørk. Stor peis i stein. Svarte gardinstenger og div lysestaker osv.

Gleder meg vilt til vi får råd til å bytte ut den GRØNNE 90-talls-sofaen og furubordet...

Kjøkkenet er faktisk det orginale fra 1974, men som vi har malt i grått.

Skrevet

Usikker på hva jeg kan kalle det, men muligens moderne..

Fargene er gjennomførte i svart, hvitt og rødt.. Hvite vegger, svarte og hvite møbler med røde detaljer rundtomkring...

Eneste stedet ingenting er gjennomtenkt er badet som venter på oppussing.. Det har ingen stil nå.. Bare kjedelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...