Gå til innhold

Hjelp!El slim.. litt ekkelt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rart hva man får med seg her inne, og selvfølgelig prøver jeg alt som blir sakt også..hehe.

Fikk høre her inne at om utfloden flyter, har man el. Om ikke- ikke el!

Så aldri noe til det slimet før etter ma med utskrapning, men kan jo være jeg er veldig oppmerksom på nå det da...

Fikk mensen den 28 mars som varte i 9 dager. Testet utfloden på onsdag og torsdag da fløt den, altså el!

Men så plutselig i dag fikk jeg masse slim, og testet det i vann.Det fløt da og! Kan man ha el så seint? Jeg venter jo mensen alt i fra i dag til 24 april, ikke stabil etter ma (den har ligget å 23 og 25 dager)!

Før kunne jeg bare sitte spent å vente på om mensen kom, men nå ser jeg etter alle tegn, og føler jeg kjenner "alle" graviditets tegn. heheh.. noen flere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg har ikke prøvd det der med å legge EL slimet i vann akkurat, selv om jeg også har hørt at man kan gjøre det. Syns det generelt er vanskelig å se hva som er EL slim eller ikke....har utflod ganske jevnt utover syklusen egentlig.

Blir jo spennende å se om TR dukker opp hos deg da:) Jeg forventer mensen på mandag 21 sånn ca....+/- i og med at jeg var et par dager over tid sist måned før jeg blødde som bare F. Kan muligens ha vært en veldig tidlig SA:( sa legen min.

Jeg leter og leter etter symptomer, men finner ingen...snufs;(

Skrevet

Jeg og leter og leter etter symtomer, av og til kjenner jeg noen som ligner graviditets symtomer. Men det har med innbillning å gjøre! Me selfølgelig ligger det et håp om at tr ikke dukker opp!

Du må ha masse lykke til videre!

Skrevet

jeg trodde ikke el-slimet kunne flyte? hehe. jeg trodde el-slimet, om man la det i vann bare ble til en klump som sank til bunns? det er hva jeg tror jeg har lest inne på pernille. som jeg forsto er el-slim ikke oppløselig i vann, mens alt annet av sekreter og diverser er oppløselig i vann. hvordan har det gårr med deg suzy84?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...