Klar for en liten en =) Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Til dere som har det..Jeg tok min sist søndag og i et par dager har jeg merket at den prikker noe og er vond.. at den er rød er normalt siden deter jo et sår som gror, men noen ganger merker jeg GODT at den er der og andre ganger kjenner jeg det ikke i det hele tatt.. Men, det jeg lurer på om er om noen av dere merket det slik?! Takk =)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 tatt tattis på magen når du er/prøver bli gravid??
Klar for en liten en =) Skrevet 19. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2008 Den er på hofta innenfor beinet, men jeg er desverre ikke gravid!
HøstBaby <3 Elias Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Det er jo et sår.. Kan hende det er blitt litt betent da.. Hvis det fortsetter så ta det opp med tatovøren evnt legen din
Jelly Belly Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Tror ikke du skal bekymre deg så veldig mye enda! Er jo akkurat som et skrubbsår, og det kommer å går litt i starten.. Og om du har den på magen/hofta, så er det jo ganske "innestengt". Mye luft og masse Helosan så vil du få en fin skorpe som igjen resulterer i en flott tattovering..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå