Gå til innhold

Mia's første overnatting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er den første overnattingen overstått, og det gikk veldig bra! Litt i seneste laget siden hun er 14 mnd, men det har ikke vært noe særlig entusiasme fra familie før nå, men fra nå av skal de jaggu få kjørt seg hehe. Morfar var alene med henne siden bestemor var på tur med venninner, men hun kom hjem i dag morges og fikk avlastet en noe sliten morfar.

De hadde det kjempemoro i dag med tur og lek. Mia sovna i bilen på vei hjem, og det skjer ikke ofte, så hun var nok sliten. Morfar var veldig sliten, han har nok glemt hvordan det var med småbarn. De skal faktisk ta henne på overnatting allerede neste helg, så da kjører vi henne ut på hytta.

For min del var det veldig deilig å kunne våkne opp etter en fuktig bytur og være alene med kaffekoppen og redusert tilstand. Sendte ikke engang en liten "hvordan går det"-melding før jeg hentet henne litt før 18, jeg er litt stolt av det hehe.

Så i dag er mor en glad laks :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at det gikk så bra! Er det ikke deilig å bare ha helt fri og ikke tenke på at det er en liten som venter hjemme, men som ikke skal hentes før neste dag:)?

Vi var også trege med overnatting borte. Sebastian var hos farmor i to dager i påsken mens jeg og gubben dro på en etterlengtet kjærlighetsferie til Køben:) Hun er mor til tre, men var merkbart sliten etter å ha hatt ansvaret for småtten i to dager, selv om hun hadde hatt god hjelp av tante (søsteren til gubben). Nå er jo Sebastian inne i en veldig aktiv fase så han kan nok slite ut de fleste:)

Skrevet

Så bra det gikk så greit! Moro at morfar får kjørt seg litt også. Håper Mia var snill med han og at mor fikk nyte en lat morgen med litt redusert tilstand. Slikt er jo ikke hverdags akkurat!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...