Gå til innhold

mensensmerter i uke 36..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om de kommer og går kan d jo være rier :) men d har vel ingenting å si i uke 36, da er barnet fullbåret, og klar for å puste på egen hånd :) begge mine barn er født i uke 36, og det gikk helt fint. :)

Skrevet

ossen mensen smerter har du`? :)

Skrevet

hvordan skal jeg forklare tro:) vanlie mensen smerter, vont nederst imagen viss du shønner?

Skrevet

jeg er 33 uker,og jeg merket det litt i natt,og vondt i korsryggen,men lille gutt beveger seg for fult.

men er kanskje litt tidlig at det skjer noe nå oss meg?

Skrevet

jeg er også plaget med menssmerter. Er 34 uker på vei. Legen min sa at det er vanlig pga at livmoren jobber..

Skrevet

Hei..

Er 36+5 i dag og har hatt slike murringer i noen dager naa,helt nederst i magen,nesten slik det var ett par dager för mensen kom liksom. Sover fryktelig daarlig om natta,og lillemor i magen er i full aktivitet hver 3.time faktisk.Regner med at det er gode tegn paa at kroppen forbereder seg,men vet jo ikke sikkert hva det kommer av...Andre som vet?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...