mai mammaen til to Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 i dag våknet eg en time før snuppa. så jeg stod opp. tok meg en laaaaaaaaang dusj. satt på stuen og slappet av osv.. så da hun stod opp dro vi en liten tur til mormoren for å hilse på sånn at sambo kunne få sove litt.. så dro vi hjem halv elleve... da vekket vi han og spiste frokost/lunsj... så gikk vi ut i det NYDELIGE været.. vi gikk lang tur. snuppa på straks 2 år var så stolt der hun gikk med dukkevognen sin. hun trillet for harde livet.. så matet vi endene og hun storkoste seg. da vi kom hjem etter et par timer så var det dugnad i boretslaget... var masse folk ute og vi koste oss masse. jeg slapp jobbe da , siden jeg har to uker til terminen.. men jeg gikk rundt med barna. snuppa fant seg en jente å leke med så vi var ute å lekte fra 13-18... da var hun hysteriks når hun måtte inn. men heldigivs så gikk den nye venninnen inn også da.. i sted da hun skulle legge seg så leste jeg som jeg pleier, og skulle deretter synge som alltid... og før jeg var ferdig å synge så sov hun. helt utslitt, etter ca 7 timer ute i strekk.. ... og det må jeg si at jeg er også.. men godt er det.. elsker slikt fint vær.. gleder meg til sommer no altså
Gjest Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Høres ut som en deilig dag Vært ute og gått to "lange" turer i dag for å få utnytta sola når den først er her - lengter helt vilt etter sommeren nå ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå